Of het wel het geld waard is Er gaan zoveel verschillende verhalen rond over dat met dolfijnen zwemmen. En dan vooral tussen die tentjes die excursies verkopen.
De één zegt dat het geweldig is en dat je het echt moet doen en de ander zegt dat het zonde is van het geld. Zo ook degene waar wij al 5 jaar onze excursies boeken.
DeniiSee
Geplaatst: 18-04-13 14:17
Ik vind het zekerweten het geld waard! Ik heb een Duo swim gedaan samen met een vriendin. Zo waren wij volgensmij rond de 100 euro pp kwijt incl een CD met 330 foto's op. Wij waren als laatste en hebben 20 minuten met de dolfijn gezwommen. Ik vond het ontzettend gaaf en zou het zo weer doen!!
Laatst bijgewerkt door DeniiSee op 18-04-13 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ongeveer 10 jaar geleden op Isla Margharita met dolfijnen gezwommen. Ik vond het geweldig! Dit ziet er ook leuk uit!
Er werd ons ook gezegd dat je geen foto's mocht maken en dat je die alleen maar duur kon kopen. En dan ook écht duur. Maar 100 euro voor zwemmen en al die foto's valt me mee
Je brengt me op een idee met je duo-swim Op het moment dat wij op vakantie zijn, zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen. Dan vind ik dit wel een leuk cadeau voor hem!
Ik ben enthousiast Was ik al natuurlijk maar nu weet ik zeker dat ik dit wil doen. Als cadeautje Was dit gewoon in de zee tussen Marmaris en Içmeler zeg maar?
Dolfijnen zwemmen moet je zeker ook een keer in je leven gedaan hebben. Moment zelf is natuurlijk het leukst maar fotos ervan is ook leuk om te hebben, vraag hier zeker naar, niet altijd is het mogelijk om zelf fotos te kunnen maken en de fotos/film die gemaakt worden kan vrij prijzig zijn! Ervaring van zwemmen met dolfijnen in marmaris heb ik niet!
Wonen in Turkije bevalt heel goed, nog steeds naar m'n zin en het leven is rustig en volop genieten van alles. Vandaag een regenachtig dagje, maar hierna weer elke dag zon en warmte
Narya
Geplaatst: 19-04-13 18:17
Heb ook een tijdje in Turkije gewoond, maar eerlijk is eerlijk.. Nederland is toch leuker. Afgezien van het weer dan
Ik ben vorig jaar geweest, heb het erg naar mijn zin gehad! Wij gingen in augustus, rond de 50 graden Is prima uit te houden, niet zo benauwd als hier in Nederland! Alleen zonnen was minder geslaagd, binnen 5 minuten had ik alle zonnebrand er weer uitgezweet
Barstreet is erg leuk, de bazaar ook. Daar moet je wel afdingen hoor, anders wordt je afgezet waar je bij staat! Ik vond de Rembrandt wel leuk, maar veel dezelfde muziek. De rest van de namen van de clubs weet ik niet meer Er werd wel veel dezelfde muziek gedraaid. Wij werden nogal dood gegooid met die 2 Spaanse nummers; Balada en Eu Su Te Pego ofzo.. Kwamen me na 2 weken wel echt mijn neus uit
Het strand bij Marmaris is best belabberd, bij Icmeler is het inderdaad mooier. Kan je ook gewoon met een busje naartoe, is goedkoper dan een taxi. Je hebt wel bij die kraampjes langs het strand in Marmaris superlekker eten, echt de moeite waard. In Icmeler is er ook elke week op een bepaalde dag (weet niet meer welke) een markt, ontzettend leuk om overheen te lopen!
Ik zat in club Karakas. Wel leuk, niet vreselijk bijzonder. Vond persoonlijk het bed keihard Maar je kan lekker op het balkon zitten, er is een zwembad en een barretje en de mensen waren errug gezellug (inclusief Nederlands nieuws op de tv en de eigenaar die helemaal losging op 'Hap hap in je krokobil' )
blauw00gje
Geplaatst: 22-04-13 20:44
De markt in Içmeler is op woensdag
Sammiej, wat is de reden dat je in Turkije woont? Stiekem ben ik wel een beetje jaloers
Ik ben er vorig jaar geweest, vond het heel erg leuk! Dit jaar gaan we naar Alanya
Sammiej
Geplaatst: 23-04-13 11:39
miejmoon: Wanneer ga je op vakantie?
Straww_: Hihi kwa muziek draaien ze echt altijd overal nog de oude nummers of een nieuw nummer dat ze helemaal plat draaien. Afdinggen moet je gewoon altijd doen, bij toeristen nemen ze altijd een hogere prijs
blauw00gje: Mijn vriend woont hier en we wouden beide liever hier wonen dan in NL. We hadden hele goede mogelijkheden om samen in nederland te wonen, mijn werkgever heeft mij vanalles aangeboden zodat ik in NL bleef, maar ik wil liever genieten van ons samen met dan maar wat minder luxe! Overigens werk ik vanaf hier nog steeds voor mijn nederlandse werkgever en ga ik van de week naar NL om 3 weken te helpen in het bedrijf zelf. Moet hierbij wel zeggen dat mijn vriend het hier ook niet heel slecht heeft met een eigen bedrijf , hij heeft dus niet alleen in het zomerseizoen werk.
romyyxv: Alanya is ook wel leuk, ben benieuwd hoe je na je vakantie erop terug kijkt in vergelijking met Marmaris!
blauw00gje
Geplaatst: 23-04-13 11:50
Wat leuk, Sammiej! Goed ook dat je vriend niet alleen in het zomerseizoen werk heeft. Veel obers werken alleen de zomer, om zo de winter weer door te komen.
Hoe lang woon je er al? En heb je moeite met de taal? Ooh, ik zou er zo willen wonen.
Sammiej
Geplaatst: 23-04-13 12:02
Ja zeker fijn dat hij niet alleen in het zomerseizoen werkt!
Ik woon hier nog niet zo heel lang, taal gaat eigenlijk wel beter dan ik verwacht had...ik versta het meeste wel en het praten gaat ook steeds beter. Scheelt ook wel dat we momenteel nog bij mijn schoonouders wonen en dat ik met hun toch echt turks moet communiceren. Volgende maand word ons droompaleisje gebouwd!
Vandaag is het 23 april nationale kinderfeestdag in turkije, zeker leuk om eens te zien als je ooit op 23 april in turkije bent! In Marmaris was het gisteren al aardig druk met de voorbereidingen voor vandaag.
Klinkt echt gaaf! Super dat jullie droompaleisje volgende maand wordt gebouwd! Ben wel benieuwd naar foto's als het klaar is (als je wil). Mag ook via PB natuurlijk