vakantie Costa Rica & Nicaragua‏

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkie

Re: vakantie Costa Rica & Nicaragua‏

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:26

Ik ben 16 dagen in Costa Rica geweest en heb een heel klein stukje Nicaragua meegepakt. Super gewoon. Ik vind het echt een van de mooiste vakanties tot nu toe. Wat ik het mooiste vond kan ik eigenlijk niet zeggen, want bij iedere nieuwe locatie waar we kwamen was ik er opnieuw van overtuigd dat dat het mooiste stukje van de reis was.

Bikini en poncho inpakken en dan heb je altijd de juiste kleding bij de hand.

Hele fijne vakantie gewenst.

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 19:24

juniper schreef:
Wat leuk, ik ga misschien een maand opgraven in Nicaragua. Costa Rica lijkt me ook heel mooi, maar het verschil met Nicaragua is inderdaad dat het nog relatief 'onbedorven' is. Op tripadvisor staan de meeste highlights wel, ik ga zeker een keer paardrijden op Olmetepe.

O wouw wat gaaf zeg. Wat voor opgravingen ga je doen dan?
Wij zitten 3 dagen in een lodge waar elke dag een paar uur paardrijden bij inzit. Reken maar dat ik daar elke dag gebruik van maak.

biancaaaa

Re: vakantie Costa Rica & Nicaragua‏

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:15

Als alternatief voor Arenal (erg druk en touristisch en op dit moment is de vulkaan 'niet actief') Rio Celeste! Voor ons het hoogtepunt van Costa Rica. En paardrijden op het strand bij Uvita (helemaal alleen over kilometers wit zand galoperen) vond ik ook heel bijzonder. Op de weg Tortugero terug naar de volgende bestemming een stop maken op een ananas farm in sarapiqui is ook aan te raden.