Met bokt op wintersport?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Simoon__

Re: Met bokt op wintersport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 06:06

leuk idee, ik heb hier ook wel interesse in! Ben. een gemiddelde snowboarder, maar al paar jaar niet geweest! :) Ben benieuwd wat er uit komt! Wel lastig denk ik, met een grote groep t iedereen naar de zin maken! Ik vind apres ski ook altijd leuk, hoort er toch gewoon bij!!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 09:59

Nog een vraag: wil men buiten t seizoen?
Hoe erheen? Trein is niet heel duur namelijk ;)

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 10:22

wat leuk!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 12:33

Ervaren en minder ervaren vind ik geen punt.
Apres ski ook niet, al doe ik dat zelf niet.

het gaat mij om het skieén, het genieten van het uitzicht, de pistes, ritje naar beneden.. gezelligheid.

Seizoen maakt me niet uit..
Auto, trein, bus maakt me ook niet uit.. :)

Wanneer : Volgend jaar

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 12:48

Tijd van het jaar maakt mij vrij weinig uit, maar liever aan einde dan vroeg in het jaar. Wat betreft vervoer gaat mijn voorkeur uit naar auto, bus of vliegen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 15:17

Ik sowieso niet bus ivm misselijkheid en vliegtuig is best duur :=
Eind vh jAr is wel meeste kans op weinig sneeuw..

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:53

Ik vind de bus het fijnst, vliegen is wat duurder maar kan evt. ook. Auto zou wanneer volledig gevuld en de benzinekosten verdeeld misschien nog wel het goedkoopst zijn, maar dan moeten er mensen mt auto's, rijbewijzen én de wil om een flink stuk te rijden zijn?

Tijd maakt mij niet zoveel uit, hoewel het voor mij in een vrije periode moet vallen aangezien ik student ben. Gelukkig heb ik vrij veel vrije periodes :=

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:57

Das idd t punt met auto. Moet zeggen met de trein geweest en was voor retour, incl taxi naar de plaats vanaf t station, 120,- kwijt :))

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:59

Vliegen hoeft niet duur te zijn, vriendinnetje is paar weken terug voor €80,- retour naar Zwitserland geweest. Auto, mist gevuld, is het goedkoopst denk ik. Het fijne is dat je op bestemming ook een auto hebt en zo eens in de zoveel dagen "grote" boodschappen kan doen. Hoef je dagelijks alleen brood te halen en eventueel iets wat op is.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:06

Dats waar, is heel handig als je buiten het dorp zit idd :j .. maarja met hoeveel gaan we en hoeveel mensen hebben een auto tot hun beschikking?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 23:27

Klinkt super leuk, ik ben ook erg geïnteresseerd. Mits er meerdere onervaren skiërs bij zijn. Ik heb 4 jaar geleden 5 dagen geskied.

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 08:29

Mij lijkt het ook wel erg leuk! Moet alleen kijken hoe ik met school zit.

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:20

Word zo al een een leuk clubje!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:24

Wat een leuk idee! Ik probeer mijn vrienden al jaren mee te krijgen, maar dat schiet niet echt op. Als het nou weer niet lukt dan zou ik best met een boktgroep mee willen.

Ik ski en snowboard al jaren, maar ik vind minder ervaren mensen geen probleem. Offpiste doe ik niet, want ik val vaak nog knullig (alla overmoedig worden, heuveltje over het hoofd zien en dan boem op de billen vallen. Das offpiste niet handig met dikke tiefschnee :') )Als wij met de familie gaan speelt apres-ski wel een belangrijke rol, ik lig op wintersport nooit voor half 1 op bed en ik vind het ook wel gezellig om op de piste zo nu en dan een drankje te doen en gezellig in de zon te zitten. De plek maakt me niet heel veel uit, maar het zou wel leuk zijn als er enigszins een beetje apres-ski is.

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:35

Misschien handig als wij een lijstje maken met geïnteresseerden en de ervaring/niveau. Dan is er gelijk te zien of je niet de enige bent van dat niveau

Tatjana - 22 jaar - 1 week ervaring, skie makkelijk rood+bugels

Als iedereen wil aanvullen :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:37

Tatjanaa schreef:
Capopjekop- 25 jaar - 15 weken ervaring ( 11 weken snowboard en 5 weken ski), ik kom overal heel vanaf, alleen niet offpiste

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:39

Ik woon in Oostenrijk in Niederau- Wildschönau. Een heel leuke plaats waar je alle kanten op kunt als beginner en als gevorderde! Misschien iets voor jullie om naar Niederau te komen?

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:50

Off piste ga ik ook niet. Een drankje in het zonnetje gaat er bij mij ook wel in.
Apre ski ben ik ook wel voor in.
Ik snowboard en skie weet niet wat ik dan wil gaan doen mis wel beide voor de afwisseling.
Heeft iemand al enig idee welk land?

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 12:00

Volgens mij hebben wij net een aanbod gekregen om bij SSmonamiSS op bezoek te komen.

SSmonamiSS zou je ons meer kunnen vertellen over het gebied? Eventueel een link naar het gebied?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 12:12

Ik ga met capopjecop mee: als ik ook volgend jaar weer geen vrienden mee krijg lijkt dit me een leuk idee. Ik ski al jaren, maar ben nu twee jaar niet geweest en ik miste het enorm. Ik kom prima van een rode piste af, zwart lukt ook nog wel maar dan ga ik ietsje langzamer :P
Off piste doe ik niet.
Mijn voorkeur ligt bij Oostenrijk.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 13:09

Citaat:
Capopjekop- 25 jaar - 15 weken ervaring ( 11 weken snowboard en 5 weken ski), ik kom overal heel vanaf, alleen niet offpiste
Killyenn - 20 jaar - 5 weken ervaring snowboard, board overal en ook (voorzichtig) off-piste

Ik vind een drankje na het boarden ook wel leuk, maar ben verder niet zo'n wilde op wintersport, kom echt voor het boarden :D 's Avonds nog gezellig doen ben ik ook helemaal voor maar dan doe ik lekker suf liever een bordspelletje dan dat ik me klem zuip, zodat ik de volgende dag weer fris de piste op kan :))

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 13:16

Killyenn schreef:
Citaat:
Killyenn - 20 jaar - 5 weken ervaring snowboard, board overal en ook (voorzichtig) off-piste
Jolliegirl- 23 - 5 weken ervaring skieen, ski wel lekker rond. Geen offpiste.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 13:28

Citaat:
Jolliegirl- 23 - 5 weken ervaring skieen, ski wel lekker rond. Geen offpiste.
Celiien - 20 - 15 jaar skiervaring, vind alles prima

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 13:29

Killyenn schreef:
Ik vind een drankje na het boarden ook wel leuk, maar ben verder niet zo'n wilde op wintersport, kom echt voor het boarden :D 's Avonds nog gezellig doen ben ik ook helemaal voor maar dan doe ik lekker suf liever een bordspelletje dan dat ik me klem zuip, zodat ik de volgende dag weer fris de piste op kan :))

Dit dus! Lekker een hapje en een drankje en iets gezelligs doen :j

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 13:36

Hee wat leuk! Lijkt mij ook heel leuk om mee te gaan! Ik kan wel redelijk skieën, vind t alleen soms wat eng :P maar dat is meestal in het begin...
Ik heb een rijbewijs en een auto(tje). Zou waarschijnlijk wel een auto kunnen lenen die redelijk te rijden valt. Ben ook wel bereidt om een eind te rijden, dat vind ik geen probleem.