Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Tatjana - 22 jaar - 1 week ervaring, skie makkelijk rood+bugels
Capopjekop- 25 jaar - 15 weken ervaring ( 11 weken snowboard en 5 weken ski), ik kom overal heel vanaf, alleen niet offpiste
Killyenn - 20 jaar - 5 weken ervaring snowboard, board overal en ook (voorzichtig) off-piste
Killyenn schreef:Citaat:Tatjana - 22 jaar - 1 week ervaring, skie makkelijk rood+bugels
Capopjekop- 25 jaar - 15 weken ervaring ( 11 weken snowboard en 5 weken ski), ik kom overal heel vanaf, alleen niet offpiste
Killyenn - 20 jaar - 5 weken ervaring snowboard, board overal en ook (voorzichtig) off-piste
Jolliegirl- 23 - 5 weken ervaring skieen, ski wel lekker rond. Geen offpiste.
Citaat:Tatjana - 22 jaar - 1 week ervaring, skie makkelijk rood+bugels
Jolliegirl- 23 - 5 weken ervaring skieen, ski wel lekker rond. Geen offpiste.
Celiien - 20 - 15 jaar skiervaring, vind alles prima
Killyenn schreef:Ik vind een drankje na het boarden ook wel leuk, maar ben verder niet zo'n wilde op wintersport, kom echt voor het boarden's Avonds nog gezellig doen ben ik ook helemaal voor maar dan doe ik lekker suf liever een bordspelletje dan dat ik me klem zuip, zodat ik de volgende dag weer fris de piste op kan