Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vienna1987 schreef:Sorry, maar je zit in dan in Utrecht en ik zie geen enkel Musea in Utrecht! Je hebt het klokken museum (hebben ze echt meer dan alleen klokken hoor)en de rijks munt (vind ik erg leuk) en nog veel meer.
Raponsje schreef:Merell: Is de dungeon prut dan? De dungeon in London, Blackpool en Edinburgh vind ik wel leuk.
Rijksmuseum is kunst, toch? Dat doen we liever niet.
Als jullie het al moeilijk vinden kun je na gaan wat ik moet gaan bedenken en organiseren om ons bezig te houden in plaats van op de hotel kamer te blijven en ons te vermaken met de wifi.
Maartje1990 schreef:ga je je kind trouwens tweetalig opvoeden?
daffieduck83 schreef:Als je geschiedenis interessant vindt is het Openluchtmuseum in Arnhem ook interessant. http://www.openluchtmuseum.nl/pid/783/home_ Is ook in de buurt van Burger's Zoo die hierboven al werd gepost.
Raponsje schreef:Ik heb de website van het scheepvaartmuseum bekeken maar kreeg er niet echt een indruk van via de website.
Is het een groot museum of loop je er zo doorheen?
Is het mogelijk om verhalen in het Engels te luisteren?
Mijn vriend verstaat namelijk geen woord Nederlands en keek vorig jaar zo beteuterd toen hij in de Villa Volta al moest luisteren naar een Nederlands verhaal.