In Mei naar Side (Turkije) en in de zomervakantie naar Hardenberg.
Romeo2007
Geplaatst: 22-02-13 12:47
Heel mei gaan wij op huwelijksreis naar Mexico. Dan wil ik graag in de herst nog weg en in de periode rond kerst nog een keer naar Mexico of Kaapverdië
Wij blijven thuis. Er moet verbouwd worden. Maar ik heb hier (Eifel Duitsland) nog steeds het vakantie gevoel. Dus het paard uit de tuin halen en op zoek gaan naar rijdwegen die ik nog niet heb ontdekt, dat zijn er nog heel veel.
wij gaan in mei weer terug naar Oostenrijk, zelfde plek als afgelopen jaar dus daar heb ik nog wat vriendinnen, en dan gaan we gewoon elke dag samen met hun mee paardrijden en in de zomer naar Italië (Asissi) en nog een andere plek in oostenrijk, ook met paarden (bij beide haflingers ) en tussendoor misschien nog een keer Londen, dat trekt mijn ouders aan
Set_Elkol
Geplaatst: 23-02-13 20:27
Vriendje en ik gaan 8 dagen naar Sint Petersburg. Waarom? We houden allebei van dingen zien, dus niet alleen op het strand liggen bakken. Hij is al 3x in Ukraïne geweest, ik 1x in Rusland. Beide houden we van de grenzeloosheid in het landschap, de cultuur, hoe anders het is. Beide vinden we de taal interessant en zijn we benieuwd naar deze stad. Eens een andere vakantie dan kamperen in Frankrijk
kelliiee1993
Geplaatst: 23-02-13 20:28
Ik ga in de zomervakantie 12 dagen naar Marmaris met 4 vriendinnen van 6-17 juli
Veirl
Geplaatst: 24-02-13 14:14
Ik ga in juli 10 dagen naar Turkije (in de buurt van Marmaris) en in het najaar ga ik waarschijnlijk een stedentrip naar Praag doen.
Ik ga genieten van mn paardje. Voor mij waarschijnlijk geen verre reizen dit jaar. Net een paard gekocht, voor mn rijbewijs opgegaan, en binnekort een operatie in het vooruitzicht.
jannetta1986
Geplaatst: 24-02-13 14:26
Ik ga in Juli met me Oom Tante Neef die dan bijna 21 is en Nicht van 19 (ik zelf ben dan 27) naar San Antonio op IBIZA Dus maximaal zonnen genieten en Stappen Supper veel zin in!!!
- Een stedentripje naar Lissabon/Barcelona - Weekje met vriedinnen weg - Weekend Gent met mama!
Ziviaantje
Geplaatst: 24-02-13 17:25
Wij zijn in januari al een weekje naar Drenthe geweest, maar waarschijnlijk gaan we de rest van het jaar niet meer op vakantie. We willen ons huis verkopen / ander huis kopen en dat gaat allemaal al genoeg kosten
Pfff wat moeilijk.. Volgende week komt een vriendin tijdelijk tussendoor terug van haar stage in Oostenrijk en gaan we kijken naar een vakantie. Anderhalf jaar geleden zijn we in de herfst in Tenerife geweest met zijn 3 en dat is goed bevallen dat we altijd roepen dat we er naar terug willen. toch sta ik open voor andere dingen en kijk gewoon rond maar het is zoooo veel en zooo moeilijk om te kiezen en een selectie te maken. We zijn tot nu toe met 2, allebei begin 20.
We liggen graag met onze luie kont in de zon aan het zwembad (strand niet perse nodig) en gaan graag op stap. Verder was er een waterpark in Tenerife en dat was ook goed bevallen dus enkele van zulke dingen zijn ook welkom. Culturele dingen etc zoals ook musea zijn totaal niet aan de orde. Moet wel redelijk fatsoenlijk te eten zijn.. ik ben een moeilijke eter en zal dus niet zomaar streekgebonden dingen gaan eten
Op z'n hoogst een weekendje weg met de meiden. Meer wil ik niet/scheelt me niks. Vermaak me prima bij m'n knolletjes. Oost west thuis best persoon hier
TessaVB
Geplaatst: 25-02-13 20:09
Ik kom net terug van een week New York, over 3 weken ga ik naar Rome met school, van de zomer naar Londen met m'n ouders en zusje en eind van het jaar wil ik een roadtrip van San Francisco -> Los Angeles -> Las Vegas doen
Mootje
Geplaatst: 25-02-13 20:11
Eerst in maart 2x op wintersport. Eerst met 26 collega's, daarna met 2 vrienden. In april een weekendje met 7 vrienden naar Limburg. In September 23 dagen met de Transmongolië-express van Moskou naar Beijing in mijn eentje. Eigenlijk wil ik tussendoor nog een weekje met scharrel / vriendje weg, maar dat zal last-minute zijn.
Zoals het nu op de planning staat in mei een midweekje naar Rome met school, begin juli een weekje naar de Dorgogne en als klap op de vuurpijl begin augustus 16 dagen naar Uganda voor ontwikkelingshulp.