Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barramundi

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 15:54

Dan weet je in ieder geval voor welke toets je je goed gaat voorbereiden ;)
Snap idd ook wel dat je je vriend niet hier laat wachten en daardoor ook 2 dagen moet missen. Duimen dat het niet nodig is en jullie lekker samen die kant op kunnen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:18

Hahaha inderdaad, dat word hard leren! Want ik wil weer heel graag(en tentje opzetten kan die niet alleen :') )

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:29

miss_lizje schreef:
en tentje opzetten kan die niet alleen

:') _O-

Haha, ik laat de mannen altijd de tent opzetten ;-) Ik kan het zelf ook wel (nouja, die van ons moet met minstens
2 personen opgezet worden) maar ik ga meestal eventjes de andere dingetjes regelen.. Ons aanmelden, consumptiebonnen ophalen, naar het blagenparadijs lopen navragen of wij daar nog kunnen helpen met opbouwen etc.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:30

veel plezier!
op de zwarte cross ben ik niet te vinden, wel op groezrock!

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:33

Ohhh de zwarte cross ! Heerlijk wat een feest zeg, het mooiste evenement van het jaar !
Maar helaas, na 4 jaar daar op de camping te hebben gestaan moet ik dit jaar (en vorig jaar ook al trouwens) afzeggen.. ik heb nu een kindje dus die tijd is voor mij helaas geweest...
Maar heel veel plezier aan iedereen die gaat, de camping is ook altijd erruggg gezellig :) (dat vond ik altijd nog het mooiste van alles haha)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:58

Zijn tent is inderdaad niet in je 1tje op te zetten, teminste de stokken dan, zodra dat eenmaal zit lukt het wel. Enige echte nadeel van Zwarte Cross vind ik dat je in alles afhankelijk bent van het terrein. Dat heeft vorig jaar voor mij ontzettende krampen en buikpijn veroorzaakt. Vind het erg jammer dat ik geen normaal ontbijt kan benuttigen en ook geen ontbijtkoek mee mag nemen. Vorig jaar deden ze al moeilijk over mijn fles water, die puur meeging voor het innemen van medicatie want water uit andere delen van het land kan ook een leuke werking op de darmen hebben.

Is het mogelijk om eigenlijk bij de auto te komen? Anders leg ik dit jaar daar wel wat snelle jelles en andere vol met vezel zooi in. Dan kan ik teminste normaal zonder krampen op het festival lopen.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:42

Mag je niet eens een fles water mee het terrein op?! Wat raar! (Wat de camping betreft ben ik een ZC leek). Op de personeelscamping wordt er steekproefsgewijs gecontroleerd op glas en wapens, maar drank mag wel meegenomen worden.. Ik weet dus eigenlijk ook niet of het voor jullie mogelijk is om bij de auto te komen..

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:58

Wendy schreef:
Vorig jaar zijn we bij mijn zus blijven slapen... niet dat die echt dichtbij woont (Zutphen), maar het is in ieder geval gezellig en zij drinkt niet en vindt het geen probleem om te rijden. Anders hadden we een camping in de buurt gezocht... of een slaapplek bij een collega wellicht (ik werk in Aalten).

Anders heb ik misschien nog wel een plekje vrij... Haha :+ Ik woon op loop/fiets afstand van de zwarte cross :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:07

EliseBrouwer schreef:
Mag je niet eens een fles water mee het terrein op?! Wat raar! (Wat de camping betreft ben ik een ZC leek). Op de personeelscamping wordt er steekproefsgewijs gecontroleerd op glas en wapens, maar drank mag wel meegenomen worden.. Ik weet dus eigenlijk ook niet of het voor jullie mogelijk is om bij de auto te komen..

Je mag geen voedsel en drinken mee nemen op de normale camping, maar wel daar kopen. Maar het voedsel is duur en zeer ongezond ( en een normaal ontbijtje is toch wel een must voormij). Omdat ik zonde vond om 1 blikje telkens te verspillen aan 2 keer per dag medicatie had ik een fles water van thuis mee genomen. Die wouden ze afpakken. Toen moest ik mijn medicatie laten zien waarbij ze de strips controleerde of ze niet met plakband waren dicht geplakt.(blijkt namelijk 1 van de nieuwe manieren om drug binnen te smokkelen). Maar uiteindelijk, nadat mijn rugzak helemaal doorzocht was mog ik mijn fles water wel houden, maar mijn chocola werd afgepakt.

Tip, koop bij de Action ofzo van die universele flessendoppen. Als je op het terrein zelf een fles water koopt word de dop eraf gedraaid omdat deze anders in het veld belanden en worden ingetrapt. Maar 9 van de 10 keer kreeg ik mijn fles water niet leeg en dan moet je dus goed oppassen dat je niet je water morst.

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:21

ik ga ook, maar niet naar de camping :) de vader van een vriendin daar is de zwarte cross van, die organiseert het, dus ik krijg gratis kaarten :D

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:26

Van wie precies? H.endrik J.an L.ovink of G.ijs J.olink?
Of iemand anders die bij de F.eestfabriek werkt?

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:29

aaah leuk een zwarte cross topic :) ik werk nu 2 jaar ook de zwarte cross dit jaar wordt mn derde jaar. 2 weken ontzettend leuk :) wat leuk dat er nog meer bokkers naar de zwarte cross gaan :)

edit : een bokt meeting lijkt me wel leuk :) weet alleen niet of wat mijn werktijden zijn roosters zijn.nog niet binnen
Laatst bijgewerkt door desi92 op 22-02-13 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:31

Keeltje135 schreef:
ik ga ook, maar niet naar de camping :) de vader van een vriendin daar is de zwarte cross van, die organiseert het, dus ik krijg gratis kaarten :D

ik ben ook wel benieuwd wie :p misschien ken je een vriendin van mijn haar vader is 1 van de hoofd organisatoren

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 22:34

desi92 schreef:
Keeltje135 schreef:

ik ben ook wel benieuwd wie :p misschien ken je een vriendin van mijn haar vader is 1 van de hoofd organisatoren

Haha en ik ben ook erg benieuwd :')

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:09

geen idee wie haar vader is eigenlijk :') weet alleen dat ik een kaartje krijg.
overigens weet ik niet of het een van de organisatoren is, dit heeft zij gezegd, maar weet niet of dat waar is. iig hij heeft er iets mee te maken ;)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:36

haha oke, de mensen van de organisatie hebben namelijk of hele jonge kinderen enige met dochter in mijn leeftijd is de vadervan vriendin van mij.
anyway, maakt verder ook niet uit was alleen benieuwd wie :p er zijn zoveel mensen daar xd

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:33

* Komt binnen gevallen*

Voor mij wordt poging 3 dit jaar! Heb nu 2 jaar gehad dat de meiden met wie ik zou op het aller aller aller laatste moment afzeiden... Dit jaar dus maar alleen met de jongens mee :D

Als iemand hier nog een caravankaart heeft en die die weg wil doen! Ik heb intresse :)

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:48

Shiiit, vorig jaar was ik er wel, was echt TÓP! Maar dit jaar kan ik niet. Als het waar is dat AC/DC komt... Gemiste kans, jezus. :+

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 12:33

Ik ga er heen met m'n vereniging. Alle dagen werken behalve de zondag, die hebben we helemaal vrij. We zijn met een groep van 51 dus dat word een gezellige week.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:09

Werken jullie achter de bar vanuit de vereniging naskapower?
@amigo duimen voor je dat je een kaartje kunt krijgen

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:48

Wij werken onder andere achter de bar. Ben heel benieuwd hoe het is. Ben al wel mee geweest naar Speedfest/ Distortion Fest maar dit is denk ik toch anders (veel grootschaliger en buiten enzo).

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:52

ghehe okee bereid je maar voor op hechtische dagen :P krijgen jullie ook nog bartraining of dat niet ?
slapen jullie ook op de crewcamping of gaan jullie tussendoor naar huis ?

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 13:52

Ahg als ik geen caravankaart kan krijgen dan maar gewoon in een tentje ;)

Werken op zc lijkt me ook wel een keer leuk ;)

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:21

JAAAAA ZWARTE CROSS, ik hou ervan!!

Ik sta niet op de camping, woon er maar 10 minuten vanaf en dat weekend zelfs maar 5 minuten.

Heb er al zon zin in!

Ik heb gehoord dat die ACDC gozer al een aantal jaren opde zc komt, maar dan gewoon als bezoeker, niemand die t doorheeft :')

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 16:28

Weet niet wie het vroeg trouwens, maar metalweide is er inderdaad niet meer dit jaar. wel komt op de nieuwe weide soortgelijke muziek