Snap idd ook wel dat je je vriend niet hier laat wachten en daardoor ook 2 dagen moet missen. Duimen dat het niet nodig is en jullie lekker samen die kant op kunnen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_lizje schreef:en tentje opzetten kan die niet alleen
Wendy schreef:Vorig jaar zijn we bij mijn zus blijven slapen... niet dat die echt dichtbij woont (Zutphen), maar het is in ieder geval gezellig en zij drinkt niet en vindt het geen probleem om te rijden. Anders hadden we een camping in de buurt gezocht... of een slaapplek bij een collega wellicht (ik werk in Aalten).
EliseBrouwer schreef:Mag je niet eens een fles water mee het terrein op?! Wat raar! (Wat de camping betreft ben ik een ZC leek). Op de personeelscamping wordt er steekproefsgewijs gecontroleerd op glas en wapens, maar drank mag wel meegenomen worden.. Ik weet dus eigenlijk ook niet of het voor jullie mogelijk is om bij de auto te komen..
desi92 schreef:Keeltje135 schreef:ik ga ook, maar niet naar de campingde vader van een vriendin daar is de zwarte cross van, die organiseert het, dus ik krijg gratis kaarten
ik ben ook wel benieuwd wie :p misschien ken je een vriendin van mijn haar vader is 1 van de hoofd organisatoren