Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xCaitlin schreef:Wij zaten vorig jaar in H10 conquistador, erg mooi hotel, vriendelijk personeel, leuke animatie en avondvulling en erg mooi zwembad. Het avondeten was wat minder, wel veel keus, vraag me af of dat ergens anders veel beter is. En het strand is een eindje lopen, het hotel zit wel aan zee maar niet aan een zandstrand. Het centrum zit wel echt heel dichtbij, veel winkels en kroegjes enzo. Zelf heb ik echt een topvakantie gehad en ik zou zeker nog een keer naar dat hotel teruggaan
SteffiiY schreef:xCaitlin schreef:Wij zaten vorig jaar in H10 conquistador, erg mooi hotel, vriendelijk personeel, leuke animatie en avondvulling en erg mooi zwembad. Het avondeten was wat minder, wel veel keus, vraag me af of dat ergens anders veel beter is. En het strand is een eindje lopen, het hotel zit wel aan zee maar niet aan een zandstrand. Het centrum zit wel echt heel dichtbij, veel winkels en kroegjes enzo. Zelf heb ik echt een topvakantie gehad en ik zou zeker nog een keer naar dat hotel teruggaan
Hoelang is het ongeveer lopen naar het zandstrand?
First_Unique schreef:Verder Siam Park moet je vooral niet overslaan, en om het echte Tenerife te zien huur een auto en ga naar de pico del teide, dat was zooo mooi om te zien!!
First_Unique schreef:Ik ben een grote fan van Tenerife! Ben er 2x geweest, 1e x in hotel Best Tenerife, all-inclusive en de 2e x in apartementencomplex Parque Santiago, LO.
Tips; all-inclusive niet aan te raden, de eettentjes in het plaatsje zijn zo veel leuker en net zo duur als all-in, vandaar mijn 2e x LO. Zelf vond ik parque Santiago veel leuker als Best Tenerife, ben helemaal verlieft op het apartementencomplex.
Verder Siam Park moet je vooral niet overslaan, en om het echte Tenerife te zien huur een auto en ga naar de pico del teide, dat was zooo mooi om te zien!!
Verder heb ik me in de avond vooral vermaakt bij de Bier Pinte, bijna iedere avond staan daar 2 broers te entertainen haha, wat waren ze maf! Geweldig!
Daaphh schreef:Ik ben er jaren heen geweest met mijn ouders en ken het eiland uit mijn duim!
Wij ging altijd naar best tenerife! Super hotel!
Heb op het eiland 2 keer met dolfijnen gezwommen, het wildwaterpard ik ook een aanrader net als het loro park!