Tenerife 2013!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anouska15

Re: Tenerife 2013!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:38

Ik ben gisteren ook geboekt. ga met mn vriend en nog een stelletje, heerlijk 15 dagen genieten!!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:51

Bij ons op de catamaran heb ik niemand zien overgeven gelukkig!

Wij hadden hotel Santiago VI. Erg mooi zwembad zat daar bij.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 17:00

wauw 15 dagen! zo lang zal ik niet weg kunnen. Wij gaan maar 8 dagen, langer werd me ook te duur

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:06

Wij gaan ook 15 dagen, maar slapen van die 15 dagen 2 nachten in meeste luxe hotel van Tfs, via me werk :)

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:25

Wij zaten vorig jaar in H10 conquistador, erg mooi hotel, vriendelijk personeel, leuke animatie en avondvulling en erg mooi zwembad. Het avondeten was wat minder, wel veel keus, vraag me af of dat ergens anders veel beter is. En het strand is een eindje lopen, het hotel zit wel aan zee maar niet aan een zandstrand. Het centrum zit wel echt heel dichtbij, veel winkels en kroegjes enzo. Zelf heb ik echt een topvakantie gehad en ik zou zeker nog een keer naar dat hotel teruggaan :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 17:28

xCaitlin schreef:
Wij zaten vorig jaar in H10 conquistador, erg mooi hotel, vriendelijk personeel, leuke animatie en avondvulling en erg mooi zwembad. Het avondeten was wat minder, wel veel keus, vraag me af of dat ergens anders veel beter is. En het strand is een eindje lopen, het hotel zit wel aan zee maar niet aan een zandstrand. Het centrum zit wel echt heel dichtbij, veel winkels en kroegjes enzo. Zelf heb ik echt een topvakantie gehad en ik zou zeker nog een keer naar dat hotel teruggaan :)

Hoelang is het ongeveer lopen naar het zandstrand?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 17:49

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:35

SteffiiY schreef:
xCaitlin schreef:

Hoelang is het ongeveer lopen naar het zandstrand?

Pff even denken, wij zijn maar 1 keer naar het strand geweest omdat je bij het zwembad ook heerlijk kan liggen, is gratis en omdat we all inclusive hadden, hadden we ook gratis eten en drinken. Dat scheelt toch wel, bij het strand was het behoorlijk prijzig. Een klein strand is ongeveer 600 meter lopen, het grote strand waar wij geweest zijn was wat verder, ik denk ongeveer een kwartiertje te voet.

Rochlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:42

Oh, Tenerife <3

Als kind ging ik daar elk jaar heen met m'n ouders. Ik ben er in totaal minstens 10x geweest.
Meestal verbleven we in hotel Las Palmeras, in Playa de las Americas. Ook in het H10 Conquistador zijn we een keer geweest. Allebei uitstekende hotels, maar vooral Las Palmeras vond ik top. Bijzonder vriendelijk personeel, ruime en verzorgde kamers en lekker eten. Heerlijk!

We zaten nooit dicht bij een zandstrand, maar ik ben toch niet zo'n strand-fanaat dus dat gaf niets. Wel pal in het centrum, viel altijd wel iets te beleven.
Ik hoop ooit nog een keer terug te kunnen gaan met m'n vriend, maar dan moeten we eerst nog heel wat sparen -O-

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:45

Onze vakantie is geboekt :D

18 september gaan wij naar Best Tenerife, en 23-25 september 2 nachtjes in duurste hotel van Tenerife! 2 oktober weer naar huis!

Moschino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 09:38

Wat jammer dat jullie allemaal naar het zuiden gaan. Het noorden is echt vele malen mooier en veel leuker volk, voornamelijk Spanjaarden van het vasteland. Veel rustiger dan die dronken Russen en Engelsen in Playas de Americas etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 09:50

Wij gaan in de meivakantie 8 dagen weg naar Tenerife, ik volg even :)!

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 09:55

Ik ben een grote fan van Tenerife! Ben er 2x geweest, 1e x in hotel Best Tenerife, all-inclusive en de 2e x in apartementencomplex Parque Santiago, LO.

Tips; all-inclusive niet aan te raden, de eettentjes in het plaatsje zijn zo veel leuker en net zo duur als all-in, vandaar mijn 2e x LO. Zelf vond ik parque Santiago veel leuker als Best Tenerife, ben helemaal verlieft op het apartementencomplex.

Verder Siam Park moet je vooral niet overslaan, en om het echte Tenerife te zien huur een auto en ga naar de pico del teide, dat was zooo mooi om te zien!!

Verder heb ik me in de avond vooral vermaakt bij de Bier Pinte, bijna iedere avond staan daar 2 broers te entertainen haha, wat waren ze maf! Geweldig!

Moschino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:12

First_Unique schreef:
Verder Siam Park moet je vooral niet overslaan, en om het echte Tenerife te zien huur een auto en ga naar de pico del teide, dat was zooo mooi om te zien!!

:j
Sowieso een auto huren is echt aan te raden, ook voor een uitstapje naar Sta. Cruz. De wegen zijn heel goed te rijden. Wij hebben ook gereden van Los Cristianos naar Puerto de la Cruz, maar dan niet via de T1 (hoofdsnelweg) maar via het noord-oosten door de bergen. Weet alleen niet of dit via Buenavista del Norte (TF-42) was of via Erjos/el Tanque (TF-82). Dat was echt fantastisch, echt een belevenis.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:36

First_Unique schreef:
Ik ben een grote fan van Tenerife! Ben er 2x geweest, 1e x in hotel Best Tenerife, all-inclusive en de 2e x in apartementencomplex Parque Santiago, LO.

Tips; all-inclusive niet aan te raden, de eettentjes in het plaatsje zijn zo veel leuker en net zo duur als all-in, vandaar mijn 2e x LO. Zelf vond ik parque Santiago veel leuker als Best Tenerife, ben helemaal verlieft op het apartementencomplex.

Verder heb ik me in de avond vooral vermaakt bij de Bier Pinte, bijna iedere avond staan daar 2 broers te entertainen haha, wat waren ze maf! Geweldig!

Was Best tenerife verder wel prima?
Ga er dit jaar voor het eerst heen!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:55

Ik ben er jaren heen geweest met mijn ouders en ken het eiland uit mijn duim!
Wij ging altijd naar best tenerife! Super hotel!
Heb op het eiland 2 keer met dolfijnen gezwommen, het wildwaterpard ik ook een aanrader net als het loro park!

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:52

Steffiiy ; oh ja het is zeker een prima hotel hoor!! Ook fijn zwembad en mooie kamers dus er is zeker niets van te zeggen alleen mijn smaak gaat meer uit naar parque santiago maar het is niet dat daarom Best Tenerife slecht is, allebij gewoon even schoon fijn en leuk :D overigens raad ik je wel aan om even over het parque santiago te lopen :D hele lieve stijl hebben hun hihi

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 08:38

goedetip! ik zal zeker eens even kijken :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 16:44

Zo al meer mensen geboekt?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 17:41

Nog een paar weekjes en dan zit ik in Tenerife! *\o/*

zijn er al mensen geweest deze zomer?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 17:42

Daaphh schreef:
Ik ben er jaren heen geweest met mijn ouders en ken het eiland uit mijn duim!
Wij ging altijd naar best tenerife! Super hotel!
Heb op het eiland 2 keer met dolfijnen gezwommen, het wildwaterpard ik ook een aanrader net als het loro park!

waar op het eiland kun je met dolfijnen zwemmen?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:42

er gaat een excursie weet ik om dolfijnen te zwemmem, playa las americas dacht ik!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 17:44

Oke! die wordt dan niet door onze reisorganisatie aangeboden, dus moet ik dan zelf even zoeken ;)

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:46

Wat leuk dat er een topic is!

Ik ga dit jaar voor het eerst met een vriendin, naar playa las americas geloof ik.
Lijkt me heerlijk! Nog een paar weekjes wachten!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 17:47

Ik ga ook naar Playa de las americas :)

Wanneer gaan jullie Jolmer20?