GZ: Leuke vakantiebestemming voor 23 plussers.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: GZ: Leuke vakantiebestemming voor 23 plussers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:50

Wij gaan altijd naar Griekenland en komen zelden/nooit pubers tegen. Ligt misschien ook aan de tijd waarin je reist (buiten de zomervakantie) en de plekken waar je heen gaat.
Chersonissos moet je niet zijn, maar er zijn 100 andere plekken op Kreta waar je heen kan. Om maar een voorbeeld te noemen.

Als je een eiland niet kent.... kijk dan naar de plaatsen waar de jongerenreizen heen gaan....... en ga daar NIET heen ;)

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:49

Goof schreef:
Albufeira, en dan vooral het oude centrum.
LIgt aan het strand, prima weer, leuke mensen, erg veel terrasjes om lekker te eten en 's avonds te zitten, uitgaansmogelijkheden en genoeg opties om daagjes weg te gaan en dingen te doen en bezichtigen.
Prachtig land, zeker een aanrader.

Klinkt goed!

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:51

BailyKarlos schreef:
Ik weet niet precies wat mijn vriendin uit wil geven.
Persoonlijk heb ik best wel wat over voor een goede vakantie.

Ik ook wel, maar moet niet te gek worden :o :D

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:53

Joolien schreef:
Mallorca is ook onwijs leuk! Het westerlijke deel heb je veel stapvolk enzo, maar het oosterlijke deel (daar zaten wij)heb je veel volwassenen, wel een boel Duitsers die je terug naar zee wilt rollen maar goed :P
We hebben daar elke dag heerlijk kunnen zonnebaden en s'avonds met de huurauto heerlijke restaurantjes op gezocht. Overdag zijn we naar het noordelijke deel van het eiland gegaan, dat zijn schitterende bergen en en boel bezienswaardigheden. Wij vonden het helemaal top! Hte is een supermooi eiland en wij waren per persoon 257 euro kwijt voor de ticket en het hotel :D
[BEU] [FOTO]Weekje Mallorca!

Lijkt me ook wel wat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:09

manzano schreef:
Wij gaan altijd naar Griekenland en komen zelden/nooit pubers tegen. Ligt misschien ook aan de tijd waarin je reist (buiten de zomervakantie) en de plekken waar je heen gaat.
Chersonissos moet je niet zijn, maar er zijn 100 andere plekken op Kreta waar je heen kan. Om maar een voorbeeld te noemen.

Als je een eiland niet kent.... kijk dan naar de plaatsen waar de jongerenreizen heen gaan....... en ga daar NIET heen ;)

Wij zijn nu ook aan het zoeken en willen een beetje hetzelfde als ts alleen dan ook het liefst iets met bergen :') want mijn vriend wilt mountainbiken. Heb je een tip? :D

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:30

curaçao?