Met 6 meiden op vakantie...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ikwashier

Re: Met 6 meiden op vakantie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:03

Die excursie van Dalyan was wel leuk, maar kost wel een hele dag, een lange dag. Je zit veel in de boot (groot en klein) en je hoort wel veel over de geschiedenis van dat gebied, moet je dus wel een beetje van houden. Wij vonden het achteraf een beetje zonde van de dag maar verder wel leuk om mee te maken. :)

Een Turkse hamam is wel erg lekker!

Verder is Turkije wel heel leuk :D

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:07

Turkse hammam is ook wel erg lekker ja. In Dalyan zijn we met de bus erheen gereden en vanaf daar in het kleine bootje gestapt.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:13

Absoluut Egypte of Tunesië. Met de laatste zelf geen ervaring maar de eerste wel. In Sharm el Sheik zit bijvoorbeeld wel een pacha en wat andere tenten, verder veel barretjes. En in het hotel natuurlijk all inclusive met gratis cocktails. Zit je best prima met een budget tot 600 euro, taxi's en eten buiten het hotel kost ook bijna niets. Ja, ik heb met Egypte echt goede ervaringen. Kan je naast relaxen met een cocktails nog leuke tripjes ondernemen en naar stadjes om wat te drinken en een discotheekje te pakken (wel heel anders dan bv. Mallorca of Turkije natuurlijk, heel andere bevolking)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:35

Ik ben een groot fan van Italië! Rond het Gardameer en wij zaten vaak bij Lazise in de buurt. Je kan er leuk stappen, mensen zijn ontzettend aardig en het is er altijd gezellig.
Vrienden van mij waren afgelopen jaar naar Albufeira geweest en hebben het ook erg naar hun zin gehad.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:19

Wij hebben appartementen te huur in Benidorm, zie onderschift. :)