. Dan zou ik bijv. voor een 55+10 gaan, die kan je heel makkelijker verstellen inderdaad, die klipjes zitten er bij alle +[5,10] aan, dus dat hoef je zelf nieteens meer te doen
. Ik zal eens kijken wat ik je zou aanraden. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dan zou ik bijv. voor een 55+10 gaan, die kan je heel makkelijker verstellen inderdaad, die klipjes zitten er bij alle +[5,10] aan, dus dat hoef je zelf nieteens meer te doen
. Ik zal eens kijken wat ik je zou aanraden.
.

ook bij een outdoorwinkel gekocht!
_Nelleke_ schreef:Ik ben heel blij met mijn wildebeast tas (van de perry sport). 65 liter, past mijn volledige festivaloutfit in/aan (incl slaapzak etc).
Wat ik vooral heel handig vind is dat ie als weekendtas open kan, dus als je iets onderin nodig hebt hoef je niet alles eruit te halen. Hij was ook nog aardig geprijsd, iets van 70 euro ofzo. Vind ik heel redelijk voor zo'n fijne tas.
is even het eea tussen gekomen. Moet wel binnenkort een keer aangezien ik 'm het eerste weekend van februari al nodig heb
maar dan hoef ik nog geen matje, alleen een slaapzak (als het goed is). Dus ik heb nog wat speling