Veel plezier! Als je van wat hardere muziek houdt is achterin Beurs een trap naar beneden (langs de DJ's) en daar wordt die muziek gedraaid.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muisbal schreef:Ik vind de Crazy Piano's in Schevingen erg leuk! (Vooraf lekker Sushi eten bij de Sumo hihi).
En anders het plein in Den Haag. Daar heb je Danzig en de Haagsche Kluis (nogal studentikoos en 16+) en de Millers en nog wat andere cafeetjes. Maar Crazy vind ik het leukst
miss_lizje schreef:Ik ben fan van rotown! Leuke muziek, geregeld leuke bandjes en de prijzen zijn ook gewoon normaal.
En daarnaast het biercafe(boudewijn als goed is?) met de beste bitterbal van rotterdam
michelle933 schreef:shilady schreef:ik weet niet of je van latino tenten hou
anders zou ik je wel graag een keer willen mee nemen is in rotterdam zuid
Zolang t maar geen foppies marokanen tent is hihi
shilady schreef:nooit naar goldengate geweest
hahahahaha michelle latinoos in ons land zijn toch standaard buitenlanders??? Tenminste weinig die hier geboren zijn...
Maar ik vind het kwa muziek wel erg leuk en ze hebben meer lef om te dansen dan nederlandse mannen
en meer lef om op je af te stappen
Sammy_xxs schreef:Ja het zit tegenover beurs, naast off corso. Maar goldeN gate daar zItten 2 tenten, bovenst verdieping is marrokanen, en onderste verdieping is die latino tent, hele gezellige tent!
@ shilady, moet je maar een x heen gaanof we kunnen samen xtje daar afspreken