hoeveel kost zo'n reis nou ? denk dat je wel hard gespaard hebt? word je ook betaald of niet? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoeveel kost zo'n reis nou ? denk dat je wel hard gespaard hebt? word je ook betaald of niet? Hannanas schreef:Zo, ver van de bewoonde wereld" dus.
Hoe gaat dat daar met calamiteiten? Als je van je paard afkletterd en zwaar letsel hebt?

) geven, waardoor ik me uiteindelijk aan kon sluiten bij visitoz.
, lijkt me wel verschrikkelijk zo'n baas, dat je het nooit goed kan doen in zijn ogen. Zijn de lichte klusjes niet leuk dan? Lijkt me wel handig haha

Mocht je ergens tijd vinden uiteraard haha.
) terwijl iemand anders de pickets eruit gooit op de goede plek, tiewires om de posts doen, zand wegscheppen van het gat dat gemaakt wordt door een machine (maar als er een mannelijk iemand in de buurt was die niets te doen had werd dat me ook afgenomen) of het draad aan de posts bevestigen bijvoorbeeld. Moet allemaal gebeuren en het is niet dat je niets te doen hebt maar bwaah
Laat mij maar gewoon afwisselen en ook lichamelijk werk doen. Anyway, dat zijn wat fencingvoorbeeldjes
Geloof dat ik nog steeds wat gefrustreerd ben, sorry 
Colorado schreef:Sighten, de truck besturen (interessant in creeks (met zandgrond) waar de grond niet goed vlak gemaakt kon worden) terwijl iemand anders de pickets eruit gooit op de goede plek, tiewires om de posts doen, zand wegscheppen van het gat dat gemaakt wordt door een machine (maar als er een mannelijk iemand in de buurt was die niets te doen had werd dat me ook afgenomen) of het draad aan de posts bevestigen bijvoorbeeld. Moet allemaal gebeuren en het is niet dat je niets te doen hebt maar bwaah
Laat mij maar gewoon afwisselen en ook lichamelijk werk doen. Anyway, dat zijn wat fencingvoorbeeldjes
Geloof dat ik nog steeds wat gefrustreerd ben, sorry
Ik ben in Australie sinds eind Augustus en heb op de eerste plek 2 maanden en een week gewerkt, op de 2e plek heb ik 2 weken gewerkt en ik heb nu alweer bijna 2 weken vakantie achter de rug! Gaat snel haha.
Bedankt Megan! Jij bent dus ook in aus geweest? Heb je ook gewerkt terwijl je hier was?
) en er waren fietsen, ergens, die heb ik zelf niet gezien maar dat verhaal ging in de rondte, ze schenen niet veel meer voor te stellen
Heftig trouwens, een heel station, dat zal ook wel zwaar zijn. Wij hebben in die tijd geloof ik ook de hele eerste plek gemusterd e.d. maar wij hadden daar niet meer dan 3800 (oid) koeien, gok dat de stations waar jij op hebt gewerkt wel wat meer koeien hadden haha. En dan kan je inderdaad helemaal niet even voor een weekendje heen en weer, wij hadden ook zo'n afstand op plek 2. Ergens onderweg was er nog wel een dorpje, maar dat had niets anders dan een pub en een klein winkeltje waar je ook je post af kon geven, nou ook niet echt de moeite waard. En dat was ook nog iets van 380km ver weg 
)
Citaat:maar wij hadden daar niet meer dan 3800 (oid) koeien, gok dat de stations waar jij op hebt gewerkt wel wat meer koeien hadden haha
Citaat:Ergens onderweg was er nog wel een dorpje
Er had dus nog moeten staan; hoe sneller we met het musteren en processen klaar waren, deste meer tijd bleef er over voor bull-catchen! Werd dat bij jullie ook gedaan? De scrub-bulls gevangen en verkocht? Mijn baas (de contracter) had de deal met het station dat van alle scrubbers die hij ving, hij de opbrengst 100% in zijn zak mocht steken. Geloof dat wij voor iets van $60.000,- aan bulls gevangen hadden. Toen kregen we een leuke bonus
Ah dat is nog meer gat dan het gat dat bij ons op de weg lag haha. Wel gaaf overigens, hoe deden jullie dat precies?

) die wel hard kan rennen en heul snel straps kan losmaken.
of heb ik daar overheen gelezen? weet nml niet wat pigging is... 
) en toen wilden ze voor Mazzo (een collega van mij, interessante vent, 'hij wilde altijd al een biggetje') een piglet vangen en nouja wij een piglet gevangen (en daarbij bijna een andere big overreden wat een mooie crash veroorzaakt zou hebben, ga nooit meer bij meneer achterop, levensgevaarlijk haha) en hem op de 4-wheeler gebonden, meegenomen en aan Mazzo laten zien. Daarna ben ik snel richting camera gerend, zodat ik met 'm op de foto kon. Daarna hebben we hem weer vrijgelaten, aangezien ze geen 'pig pen' hadden en er dus niets mee konden.