Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Zo, ver van de bewoonde wereld" dus.
Hoe gaat dat daar met calamiteiten? Als je van je paard afkletterd en zwaar letsel hebt?
Colorado schreef:Sighten, de truck besturen (interessant in creeks (met zandgrond) waar de grond niet goed vlak gemaakt kon worden) terwijl iemand anders de pickets eruit gooit op de goede plek, tiewires om de posts doen, zand wegscheppen van het gat dat gemaakt wordt door een machine (maar als er een mannelijk iemand in de buurt was die niets te doen had werd dat me ook afgenomen) of het draad aan de posts bevestigen bijvoorbeeld. Moet allemaal gebeuren en het is niet dat je niets te doen hebt maar bwaah
Laat mij maar gewoon afwisselen en ook lichamelijk werk doen. Anyway, dat zijn wat fencingvoorbeeldjes
Geloof dat ik nog steeds wat gefrustreerd ben, sorry
Ik ben in Australie sinds eind Augustus en heb op de eerste plek 2 maanden en een week gewerkt, op de 2e plek heb ik 2 weken gewerkt en ik heb nu alweer bijna 2 weken vakantie achter de rug! Gaat snel haha.
Bedankt Megan! Jij bent dus ook in aus geweest? Heb je ook gewerkt terwijl je hier was?
Citaat:maar wij hadden daar niet meer dan 3800 (oid) koeien, gok dat de stations waar jij op hebt gewerkt wel wat meer koeien hadden haha
Citaat:Ergens onderweg was er nog wel een dorpje