Prachtige natuur, rust, vriendelijke mensen, actie (land van extreme sporten, niet dat ik zo extreem ben qua sport
maar kom parachutespringen is echt wel leuk om te doen en dan zeker in en land met zo een prachtig landschap) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar kom parachutespringen is echt wel leuk om te doen en dan zeker in en land met zo een prachtig landschap) Wirobelgje schreef:Ik zou voor Nieuw Zeeland kiezen... ben er een maand geweest en dat land heeft in mijn ogen alles.
Prachtige natuur, rust, vriendelijke mensen, actie (land van extreme sporten, niet dat ik zo extreem ben qua sportmaar kom parachutespringen is echt wel leuk om te doen en dan zeker in en land met zo een prachtig landschap)
nou echt, ik wil hier niet blijven in dit lelijke land... en dan te bedenken dat ik nog aan de kust woon
ik ga liever naar Alaska of Colorado
Montana kan ook wel
maar de 3 maanden dat ik in Amerika was heb ik nu enorme heimwee naar. Ik heb Nederland geen moment gemist, enkel water/zee gezien waar ik zat geen lake of strand in de buurt was en het wel 45 graden was
) phormicola schreef:Fiffill schreef:Engeland, tot nu toe het enige land wat voor mij echt voelt als thuiskomen
Dat hebben we dan gemeen. Zodra ik voet in Engeland zette zei ik: "Ik ben thuis."
Wilde eigenlijk ook niet meer weg, en dat denk ik steeds als ik daar ben

Ik ben er 2 maanden geweest en ben echt verliefd geworden op het land, de landschappen, de mensen, de sfeer. Nu ben ik er op vakantie geweest en ik kan dus geen reële inschatting maken hoe het is om er daadwerkelijk te wonen. De Scandinavische landen trekken me ergens ook, maar ben er nog nooit geweest, is puur een soort ideaalbeeld wat ik ervan heb. NL trekt mij sowieso niet, maar wellicht is dat ook een beetje 'altijd-iets-willen-wat-je-niet-hebt' idee.
Donkim schreef:Wirobelgje schreef:Ik zou voor Nieuw Zeeland kiezen... ben er een maand geweest en dat land heeft in mijn ogen alles.
Prachtige natuur, rust, vriendelijke mensen, actie (land van extreme sporten, niet dat ik zo extreem ben qua sportmaar kom parachutespringen is echt wel leuk om te doen en dan zeker in en land met zo een prachtig landschap)
Same here!