5 jaar samen in Februari; Wat gaan we doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:50

Misschien Londen?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 15:21

Cassidy schreef:
Als je met de bus gaat, zit je voor 35 Euro in Parijs. Goedkoper dan de Thalys.

Wat voor bus is dat? :D

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 15:22

Eurolines gok ik

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 15:23

Szan schreef:
Cassidy schreef:
Als je met de bus gaat, zit je voor 35 Euro in Parijs. Goedkoper dan de Thalys.

Wat voor bus is dat? :D

U bent al in Parijs voor slechts € 35 met de internationale Thalys van NS Hispeed. Thalys rijdt rechtstreeks vanaf Amsterdam Centraal, Schiphol en Rotterdam Centraal met 300 km/uur naar Parijs.

Londen is dacht ik €50. Moet je wel 2maand vooruit boeken.

iirrssjjee

Re: 5 jaar samen in Februari; Wat gaan we doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:22

Edinburgh is mn vriend geweest. Een halfjaar lang zelfs, maar dat was voor studie... Ben bang dat je daar niet heel veel leuks hebt om te bekijken/bezoeken...

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:53

N citytrip naar n wat grotere stad ergens in scandinavie?
Heb je tenminste echte kou en reeele kans op sneeuw ipv t kwakkel weer in de rest van Europa.
Of n rondvaart tussen de fjorden met mooie uitstapjes erbij?
Geen idee wat dat kost, maar n weekendje moet toch wel te doen zijn voor 300pp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:01

Scandinavië is duur als toerist. Veel te zien, dat wel, maar alles is er best prijzig. Freiburg in Duitsland is ook mooi, je hebt er het Europapark niet zo ver vandaan maar dan moet je er wel per auto heen. Die doen best wel wat rond thema's zoals Halloween dus misschien is er nu al wat met kerstsfeer?
Freiburg ligt in het Zwarte Woud, je kan er in de buurt het 4-landenpunt gaan bezoeken, erg leuk stadje om te winkelen en wandelen :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:03

Quinette schreef:
N citytrip naar n wat grotere stad ergens in scandinavie?
Heb je tenminste echte kou en reeele kans op sneeuw ipv t kwakkel weer in de rest van Europa.
Of n rondvaart tussen de fjorden met mooie uitstapjes erbij?
Geen idee wat dat kost, maar n weekendje moet toch wel te doen zijn voor 300pp

300 pp heb je net een ticket :D als je richting noord Noorwegen gaat .

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:03

vijf jaar vraagt gewoon om parijs, de eiffeltoren op, dagje eurodisney...

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 22:08

Varekaj schreef:
Scandinavië is duur als toerist. Veel te zien, dat wel, maar alles is er best prijzig. Freiburg in Duitsland is ook mooi, je hebt er het Europapark niet zo ver vandaan maar dan moet je er wel per auto heen. Die doen best wel wat rond thema's zoals Halloween dus misschien is er nu al wat met kerstsfeer?
Freiburg ligt in het Zwarte Woud, je kan er in de buurt het 4-landenpunt gaan bezoeken, erg leuk stadje om te winkelen en wandelen :)

Duitsland- Zwarte Woud waren we ook aan aan 't denken, maar in Duitsland mag je niet rijden zonder winterbanden en dat doe ik ook liever niet in die regio met sneeuw/vorst enzo :P

Scandinavië is erg duur. Niet alleen om er te komen, maar ook om te eten e.d. Lapland bijv. staat wel echt héél hoog boven aan mijn verlanglijstje, maar helaas is ons budget daar niet toereikend genoeg voor..

Kimberley_

Re: 5 jaar samen in Februari; Wat gaan we doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:13

Tja ik wil ooit nog eens naar Ierland of Schotland maar of jullie dat ook leuk vinden.
En inderdaad Parijs!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:58

Dat Scandinavië duur is weet ik van mijn ex die er met de moto heen is geweest om Noordkaap te bezoeken. En hoewel Noorwegen prachtig was is Noordkaap zelf flink tegengevallen.
Mijn huidige vriend heeft een keer in de winter met een trein iets gedaan in Zweden, van de ene kant naar de andere dacht ik. Geen idee wat dat gekost heeft, maar ik weet wel dat het erg mooi moet geweest zijn.

En de Peking Express? Die is niet zo extreem duur, alleen je vliegtickets heen en terug misschien wel :P Maar als het niet voor meteen hoeft kan je dat misschien op een to do lijstje zetten?

Had even niet stilgestaan bij het issue van de winterbanden in Duitsland, dom van me. Je mag ook altijd een weekje naar mijn tante in Zuid-Frankrijk hoor, huisje huren in de buurt van Mirepoix aan de voet van de Pyreneeën. Kan je erg mooi wandelen, uurtje rijden naar Andorra (maar wel met sneeuwbanden!) of Aix-les-thermes. Of bekijk eens of je daar niet heen kan? Is ook soort van kuuroord. Met vliegtuig naar Carcassone gaat met ryanair en dan met de trein naar het dorp. Denk niet dat dat zo duur zal zijn en is in de winter vast machtig mooi qua natuur want daar zit je al verder de bergen in.