Ben erg benieuwd naar jullie plannen!
Hier plannen om in augustus naar Ijsland te gaan, ik denk 2 weken. Heb al een mooie rondreis gevonden met vakantiehuisjes.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mikkie schreef:Ik ben medio februari geweest en het was geweldig. Echt een heel mooi land en ik weet 100% zeker dat ik nog een keertje terug ga. Nu waren we er natuurlijk in de winter, dat was heel erg mooi, maar het heeft me ook heel nieuwsgierig gemaakt naar IJsland in zomerse omstandigheden.
Als je een rondreis maakt, wat in mijn optiek wel aan te bevelen is, vergis je dan niet de grootte van dorpen, zoals wij een paar keer hebben gedaan. Dan dachten we "ach we gaan hier nog niet lunchen, we rijden wel een dorp verder" en vervolgens was dat dorp niet groter dan twee boerderijen, een kerk en een begraafplaats, terwijl het wel al ruim 100 km eerder op borden stond aangegevenMaar ach, dat soort dingen maakt alles zo lekker relatief he.
In februari heb ik een pakketreis van Icelandair geboekt, maar de volgende keer denk ik dat ik gewoon op eigen houtje ga. Volgens mij is dat best prima te doen.
Goedkoop is het inderdaad niet, maar als je een beetje oplet wat je doet, dan is het ook niet super duur. De restaurants waar wij zijn geweest serveerden eigenlijk allemaal wel een hamburger of lasagne of spaghetti en dat was qua kosten best aardig te doen.
Ik spam gewoon even snel een paar foto's, ben zo enthousiast over IJsland, dat ik dat gewoon moet delen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]