[FOTO] Bonaire in 48 uur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re: [FOTO] Bonaire in 48 uur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 11:20

dat ziet er echt supergaaf uit !
heerlijk :D

kan me voorstellen dat je er niet weg wilde en zsm weer teruggaat ;)

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:49

*Reismaatje van Heranda voor in januari*

Washington Slagbaai wil ik ook heel graag heen ja. :j En sowieso die route langs de kust.
Haha Colombiaans restaurant klinkt goed, vooral het gedeelte dat je Spaans moet spreken want dat is best goed voor m'n studie. :')
Surflessen lijken me onwijs gaaf, heb dat altijd al wel eens willen proberen... Maar lijkt me verstandig om dit aan het eind van de vakantie te doen, aangezien ik mijzelf ken en niet zo heel ehm handig ben. :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:55

Wat gaaaaaaf! Ben je gewoon gratis mee gevlogen? Jaloersssss _/-\o_

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:00

Jaaa wat leuk al die foto's! En zo herkenbaar.
Ik ben in April op Bonaire geweest. Ook bij Karels gezeten en een rit op Blondy gemaakt. De ezeltjes hebben wij ook bezocht, er liepen toen ook nog 2 jonkies voorin, waren die er nu nog?

Heerlijk hoor dat je 2 dagen zo hebt kunnen genieten!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:11

Nee ik bedoel niet richting de slavenhuisjes, echt richting boven zeg maar ;-)
Richting de olietankers, dan kun je op een gegeven moment afbuigen naar Rincon en rij je als het ware het eiland rond; zijn ook erg gave strandjes daar :j
Sowieso...boekje mee,zonnebrand mee en lekker een dagje hangen bij Jibe is altijd leuk!
Veel plezier alvast dames!
Mocht ik in februari nog leuke tips tegenkomen dan zal ik ze doorgeven ;-)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 22:48

Ntlie_ schreef:
*Reismaatje van Heranda voor in januari*

Washington Slagbaai wil ik ook heel graag heen ja. :j En sowieso die route langs de kust.
Haha Colombiaans restaurant klinkt goed, vooral het gedeelte dat je Spaans moet spreken want dat is best goed voor m'n studie. :')
Surflessen lijken me onwijs gaaf, heb dat altijd al wel eens willen proberen... Maar lijkt me verstandig om dit aan het eind van de vakantie te doen, aangezien ik mijzelf ken en niet zo heel ehm handig ben. :o

He reismaatje :wave:
Als jij het ziet zitten om te surfen, dan gáán we ook surfen! Lijkt mij in ieder geval ook wel erg gaaf om een keer te doen!

lifaya schreef:
Wat gaaaaaaf! Ben je gewoon gratis mee gevlogen? Jaloersssss _/-\o_

Gratis niet hoor ;) maar wel voor een leuk prijsje!

Delaja schreef:
Jaaa wat leuk al die foto's! En zo herkenbaar.
Ik ben in April op Bonaire geweest. Ook bij Karels gezeten en een rit op Blondy gemaakt. De ezeltjes hebben wij ook bezocht, er liepen toen ook nog 2 jonkies voorin, waren die er nu nog?

Heerlijk hoor dat je 2 dagen zo hebt kunnen genieten!

Durf het niet te zeggen of die nog voorin liepen :o heb zoveel ezels gezien!
"Aandacht" voorin ging nu voornamelijk naar een moeder ezel (met kleine) die een jaap van 45 cm in d'r been had door een aanrijding :(:)

Wildgirl schreef:
Nee ik bedoel niet richting de slavenhuisjes, echt richting boven zeg maar ;-)
Richting de olietankers, dan kun je op een gegeven moment afbuigen naar Rincon en rij je als het ware het eiland rond; zijn ook erg gave strandjes daar :j
Sowieso...boekje mee,zonnebrand mee en lekker een dagje hangen bij Jibe is altijd leuk!
Veel plezier alvast dames!
Mocht ik in februari nog leuke tips tegenkomen dan zal ik ze doorgeven ;-)

We zijn die kant denk ik opgereden om bij 1000 steps te komen? en daarna zijn we inderdaad via Rincon terug naar Kralendijk gereden.
Maar de olietankers zegt me dan verder weer even niks, maar in januari alle tijd om overal naartoe te rijden, te bekijken en o.a. pelikanen te zoeken :))
Nogmaals / wederom bedankt voor je tips en jij ook alvast veel plezier voor in februari!!!

Ik hoop trouwens in november nog een topic "Curacao in 48 uur" te maken O:)