2,5 dag in Londen, wat moet ik gaan bekijken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kosta

Re: 2,5 dag in Londen, wat moet ik gaan bekijken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:02

Wij zijn afgelopen zomer met de OS 5 dagen in Londen geweest, super leuk, top sfeer. Ik had een Londonpass met vervoer besteld van te voren, dan mag je in veel dingen zo in, want dat heb je al betaald. Is wel een aanrader. De Lodoneye is erg leuk en wij konden er zo n hoor totaal geen wachttijd. Met de pass mag je ook in de London Bridge experience, als je van een beetje griezel en lachen houdt zeker doen. Tower Bridge, die boot die daar ligt vond mn man erg leuk om in te gaan. 's Avonds gezellig toeven aan piccadilly circus, lekker gegeten en goede sfeer. Pffff ik wil weer terug. Houdt wel rekening met de sluitingstijden, bv d stallen van de koningin waren tot ik geloof half 6 open, maar ze laten je er maar tot kwart voor vier in. Daar liepen wij best vaak tegenaan.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:22

Olympisch stadion! :j
Als je van spanning houd een Jack the Ripper tour? London Dungeon?
London Eye, Abbey Road, Buckingham Palace.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:30

ik heb toen een hop on, hop off bus gedaan met een vriendin :D zo zie je sowiesow de grootste atracties in london en kun je uitstappen wil je iets dichterbij zien :) ik vind een wandeling door hyde park ook de moeite waard.

Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 00:54

Camden town! Echt super leuke vintage winkeltjes, marktjes met allemaal eten etc, echt heel erg gezellig vind ik het daar! (Je moet er uiteraard wel van houden :) )

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:48

Indien het dan nog gedaan wordt en het weer het toelaat: een fietstocht met gids. Zie je heel erg veel Londen voor op korte tijd. Heb het mijn ouders ook aangeraden en zij vonden het ook de moeite waard.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:26

LZP -> BEU

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:34

- Camden Town, vooral 's avonds erg gezellig om een hapje te eten
- In plaats van de Underground gewoon eens een dubbeldekker pakken en je rond laten touren, heerlijk!
- Wandelen langs de Thames in de buurt van de Londen Eye & Houses of Parliament
- Musea zijn gratis, dus evt. bezoek brengen aan National Gallery of National History Museum
- Households Cavalry Museum bij Whitehall, zie je iets over het leven van de paarden van de national guards (evt. ook The Royal Mews, kun je de koetsen ed zien, was helaas niet open toen wij er waren)
- Covent Garden Market is gezellig (wel erg druk)
- Oxford Street om te winkelen
- Wandelen door één van de parken