Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemun schreef:Het zal je dochter maar wezen die getraumatiseerd terug komt van stage. Als dit waar is ... dan schaam je diep bedouin. Dat jij Hollandse meisje zo aan hun lot overlaat in een vreemd land ... schaam je.
Roxxiejj schreef:Nathalie schreef:Ik vind het knap van je dat je het hier schrijft! Of het nu een bokker is of niet, mensen moeten gewaarschuwt worden voor dit soort praktijken. Goed gedaan.
100% mee eens. Bespottelijk hoe er met jullie is omgegaan. Hier kan ik me echt kwaad over maken!! Maar goed dat dit mij niet is overkomen, mijn ouders of ik hadden hier zeker weten werk van gemaakt. Deze eigenaren, bokker of niet, moeten zich flink schamen en eens flink bij zichzelf achter de oren krabben of ze wel goed bezig zijn (niet dus!).
Fitzroy schreef:Het lijkt wel alsof ze zelf ook bedreigd wordt door haar Tunesische man of zie ik dat verkeerd? Dat verhaal dat hij jullie achterna kwam in de woestijn en haar van het paard wil sleuren klinkt mij niet helemaal fijn in de oren iig. Kregen jullie wel de indruk dat ze daar zelf wel naar haar zin woont? Angst kan rare dingen doen met mensen.
bedouin schreef:Ja dit gaat wel degelijk over mij en ik stel deze manier werkelijk niet op prijs. Ik heb getemd.
Kinke schreef:Een andere cultuur is prima, andere gewoonten etc.etc. niet meer dan logisch. Maar een keuken die te ranzig is voor woorden en droog brood zonder beleg, dat is echt niet ok.
Fitzroy schreef:Het lijkt wel alsof ze zelf ook bedreigd wordt door haar Tunesische man of zie ik dat verkeerd? Dat verhaal dat hij jullie achterna kwam in de woestijn en haar van het paard wil sleuren klinkt mij niet helemaal fijn in de oren iig. Kregen jullie wel de indruk dat ze daar zelf wel naar haar zin woont? Angst kan rare dingen doen met mensen.