Ja, er zijn alleen zoveel leuke steden Ben nu aan het puzzelen bij welke stad een goedkope vlucht te boeken is. En ben stiekem ook nog bij ruitervakanties aan het kijken, dat lijkt me toch ook wel heel leuk
Ach eigenlijk ben ik vooral blij als het zonnig is waar ik heen ga.
Ik vlieg over 2 weken met ryanair naar Rome-ciampino.. voor mij en mijn zoon was ik 140 euro kwijt. voor een retour ! het was echt een koopje. nu zit je rond de 300 euro
@sloffiee dat is een mooie prijs. De prijzen zijn nu inderdaad een stuk hoger, of je hebt een tussenstop en bent dan zo 5 uur onderweg Het verschil tussen steden is soms ook heel groot. En anders ga ik gewoon op de bonnefooi naar schiphol en zie ik wel waar ik strand uhm land
Kan iemand mij misschien iets meer vertellen over de kosten van een trein kaartje binnen Frankrijk of van Duitsland naar Frankrijk. Prijzen verschillen enorm en zoals het er nu uit ziet ben ik het voordeligst uit om via Dusseldorf te vliegen, helaas vliegt Dusseldorf niet op alle vliegvelden en dan zal ik vandaar verder met de trein moeten. Kwa reistijd maakt het niks uit want veel vluchten uit Amsterdam zijn met tussen stop waardoor je als nog 10 tot 15 uur onderweg bent. Ik wil graag richting de vogezen in Frankrijk als dat te veel gedoe word ga ik voor Marseille.
Ik blijf het wel heel bijzonder vinden dat een vlucht van amper een uur vaak duurder is dan een vlucht naar laten we zeggen Italie of verder.