USA 2012 - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 17:55

Wat lijkt Oktober nog ver weg... Gelukkig is het plannen ook al leuk!!
Afgelopen jaar Californië,
dit jaar New York
en hopelijk volgend jaar richting Miami!

*\o/* *\o/* *\o/*

misssixty

Re: USA 2012 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:27

Ik meldt me ook weer! Nog 45 dagen dan vertrek ik naar Wyoming! :)

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:43

Marit schreef:
Ik zou graag willen weten of het echt iets is wat je gezien moet hebben of dat je het beter kunt overslaan. En als je wel gaat, moet je dan per se 's avonds? Wij twijfelen namelijk of we erheen zullen gaan, want we gaan ook al naar Warner Bros en we hebben maar 1 dag :+

Ik vond het wel leuk maar als je maar 1 dag hebt zou ik lekker naar Warner Bros gaan! ;)

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:56

Nog super bedankt voor de tips in het vorige topic voor LA. Ga het zeker goed bekijken en overwegen :D

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:27

*Komt zomaar binnenvallen*

zondag vertrek ik naar Amerika om 3 weekjes naar Florida, Orlando te gaan *\o/*

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:41

haflingertje schreef:
Wat lijkt Oktober nog ver weg... Gelukkig is het plannen ook al leuk!!
Afgelopen jaar Californië,
dit jaar New York
en hopelijk volgend jaar richting Miami!

*\o/* *\o/* *\o/*

Hoeveelste oktober vertrek jij? Ik vertrek precies over 3 maandjes, nou ja morgen dan. Ben benieuwd waar ik zit in het vliegtuig, of ik een beetje vooraan zit. Ik ben ook al helemaal aan het plannen met wat ik allemaal ga doen. Koop iig een NY pas en dan ga ik een aantal dingen doen... en natuurlijk het shoppen he!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 23:01

Nadir schreef:
Marit schreef:
Ik zou graag willen weten of het echt iets is wat je gezien moet hebben of dat je het beter kunt overslaan. En als je wel gaat, moet je dan per se 's avonds? Wij twijfelen namelijk of we erheen zullen gaan, want we gaan ook al naar Warner Bros en we hebben maar 1 dag :+

Ik vond het wel leuk maar als je maar 1 dag hebt zou ik lekker naar Warner Bros gaan! ;)

Nou ja Warner Bros duurt niet de hele dag, dus we dachten om dan voor de avond naar het observatory te gaan :P

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 23:17

Warner Bros duurt inderdaad maar een voormiddag, die rondleiding is iets van een 2u.

Wij hebben onze koffer overigens altijd al op slot gedaan, nooit opengebroken of problemen mee gehad.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 06:01

Hahaha lang leve de reviews :')
Mn moeder had bij de vorige hotels/ motels allemaal goede recensies gelezen, van hoe goed het wel niet was, nou het was echt op zn simpelst, tot aan papieren bordjes en ontbijt op je kamer op een te klein bordje. Dat kwam dus al niet overeen xD
Nu zitten we in een particulieren huisje in new orleans, en daar hadden ze een map liggen met oa adressen voor restaurants in de buurt. Wij zochten die op op internet, en zagen bij een mexicaans restaurant heel veel goede recensies staan. Ze hadden alleen geen website, maar als zoveel mensen het er goed vinden... Dus wij reden daar heen, t was heel dichtbij. Nou toen we er aankwamen bleek het in een heel klein wit oud gebouwtje te zijn met heel groot op een wit bord de naam van het restaurantje _O- ook echt zo tussen de huizen in. Het leek wel een afhaal mexicaan ofzo :')
Dus wij reden maar door, op naar het volgende restaurant, waar ook een site bij stond en heel veel goede recensies :j kwamen we er aan : gesloten :') (was half 8)
Uiteindelijk zijn we per toeval onderweg bij een hele lekkere italiaan terecht gekomen :9
Hebben ook een doggy bag meegekregen met wat we niet opkregen.
We gaan nu niet meer op de recensies af _O-

Morgen gaan we een Swamp tour doen :D iemand ervaring? Lijkt me super gaaf! Onderweg kwamen we ook langs een moeras langs de snelweg.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 06:26

Oh er is alweer een deel 2. Helaas hebben we gisteren nogal een klote dag gehad. We hebben een fantastische fokmerrie verloren die ook een veulen van bijna 2 maanden aan de voet had...

Morgen gaan we naar de countyfair/rodeo in Cheney! Schijnt een echte aanrader te zijn :D En we gaan naar de Palomino show in Kingman om wat te helpen en kijken :) de eigenaar van de stal die helpt daar in de organisatie :) verder gaan we zaterdag naar de rodeo in Stafford! Dus we hebben een druk weekend!

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 07:45

_Tara_ schreef:
Ik ga komende dinsdag ook op vakantie naar Amerika :D Eerst een week New York en dan een week Orlando.

Zoiets willen wij volgend jaar gaan doen, maar dan New York en Miami :D . Heb jij zo'n combinatieticket of moet je 2 aparte tickets hier voor kopen??
We willen dan ongeveer 5 dagen New York doen en van daaruit doorvliegen naar Miami. Een dag of 10 Miami (we rijden door naar de Keys waar we ook een dag of 5 willen blijven) en dan terug vanuit Miami. Ik heb gelezen dat je dan van die tickets kunt kopen met een 'gratis' stop.

Koffer afsluiten hebben ze mij altijd gezegd dat je dat nooit moet doen naar Amerika! Als ze in je koffer willen kijken en het is afgesloten wordt het gewoon opengebroken.

Oh Lifaya, een Palomino show en rodeo!! Geweldig :D

Nog 1 weekje en 2 maanden voordat wij vertrekken :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 07:54

Hmm net gekeken met mijn boekingsnummer bij de site van klm. Ze kunnen mij nergens vinden, ik kan nog geen stoel reserveren :(. Morgen misschien of anders zondag.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:02

MontyRulezz schreef:
_Tara_ schreef:
Ik ga komende dinsdag ook op vakantie naar Amerika :D Eerst een week New York en dan een week Orlando.

Zoiets willen wij volgend jaar gaan doen, maar dan New York en Miami :D . Heb jij zo'n combinatieticket of moet je 2 aparte tickets hier voor kopen??
We willen dan ongeveer 5 dagen New York doen en van daaruit doorvliegen naar Miami. Een dag of 10 Miami (we rijden door naar de Keys waar we ook een dag of 5 willen blijven) en dan terug vanuit Miami. Ik heb gelezen dat je dan van die tickets kunt kopen met een 'gratis' stop.

Koffer afsluiten hebben ze mij altijd gezegd dat je dat nooit moet doen naar Amerika! Als ze in je koffer willen kijken en het is afgesloten wordt het gewoon opengebroken.

Oh Lifaya, een Palomino show en rodeo!! Geweldig :D

Nog 1 weekje en 2 maanden voordat wij vertrekken :D

Dat ticket hebben we via het reisbureau geregeld. Het schijnt namelijk dat je op binnenlandse vluchten als je die los boekt, extra bij moet betalen voor je koffer. Dus het was dan goedkoper om het in 1 ticket te boeken maar dat was weer best lastig zei ze.
Ik zou er dan iig even goed op letten dat je je koffers mee kan nemen op de binnenlandse vlucht.
Wel gaaf! Miami wilde ik ook wel heen maar m'n zusje is niet zo van in de zon liggen enzo (zonne-allergie). Dus gaan we alle pretparken af. Ook prima :D

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:57

Stip. ik hou jullie in de gaten :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:56

Je kunt dan toch gewoon een ticket AMS-Miami nemen met stopover in New York? Dsn heb je gewoon recht op de normale bagagelimiet.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:07

Ja, zoiets heb ik ook eens gelezen, dat je zeg maar een tussenstop hebt in New York als het ware, die dan een x aantal dagen duurt.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:13

MontyRulezz schreef:
Ja, zoiets heb ik ook eens gelezen, dat je zeg maar een tussenstop hebt in New York als het ware, die dan een x aantal dagen duurt.

Dat zou best kunnen hoor. Ik heb er verder geen verstand van. Ik weet alleen dat wij het dus zo gedaan hebben via het reisbureau.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:15

Stoel reserveren is gelukt :D Op de heenreis zit ik in stoel 19A en op de terugreis in stoel 35A :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:20

Woow dan zit je in een groot vliegtuig xD onze vliegtuigen hadden maar 34 en 24 rijen stoelen, waren rijen van 6 stoelen :P

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:22

Ons vliegtuig gaat van A t/m K. Wat zeggen die letters? :P Ik zit ook een keer op 35A.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:36

De letters zijn de stoelen, dus bij het raam, in het midden of bij het gangpad en dat dan links midden of rechts. A is iig bij het raam

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:37

Volgens mij is dat een groot vliegtuig met 10 stoelen op een rij :P 3 stoelen aan de zijkanten, 4 in het midden.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:45

Boeing 747 is dat. Die hebben zoveel stoelen en ook nog een bovendek waar de first class zit.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:47

Dat is inderdaad een boeing 777, 3 aan beide zijkanten en 4 in het midden. Een 747 is een slag kleiner en heeft geen bovendek. Dat is alleen bij uitzondering in een 777

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:56

Oh wauw, wij zaten al te hopen dat we zo'n vliegtuig hadden met iedere een eigen schermpje op je stoel :+, dus daar is wel kans op? :D