Afgelopen jaar Californië,
dit jaar New York
en hopelijk volgend jaar richting Miami!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Ik zou graag willen weten of het echt iets is wat je gezien moet hebben of dat je het beter kunt overslaan. En als je wel gaat, moet je dan per se 's avonds? Wij twijfelen namelijk of we erheen zullen gaan, want we gaan ook al naar Warner Bros en we hebben maar 1 dag
haflingertje schreef:Wat lijkt Oktober nog ver weg... Gelukkig is het plannen ook al leuk!!
Afgelopen jaar Californië,
dit jaar New York
en hopelijk volgend jaar richting Miami!
![]()
![]()
Nadir schreef:Marit schreef:Ik zou graag willen weten of het echt iets is wat je gezien moet hebben of dat je het beter kunt overslaan. En als je wel gaat, moet je dan per se 's avonds? Wij twijfelen namelijk of we erheen zullen gaan, want we gaan ook al naar Warner Bros en we hebben maar 1 dag
Ik vond het wel leuk maar als je maar 1 dag hebt zou ik lekker naar Warner Bros gaan!
_Tara_ schreef:Ik ga komende dinsdag ook op vakantie naar AmerikaEerst een week New York en dan een week Orlando.
MontyRulezz schreef:_Tara_ schreef:Ik ga komende dinsdag ook op vakantie naar AmerikaEerst een week New York en dan een week Orlando.
Zoiets willen wij volgend jaar gaan doen, maar dan New York en Miami. Heb jij zo'n combinatieticket of moet je 2 aparte tickets hier voor kopen??
We willen dan ongeveer 5 dagen New York doen en van daaruit doorvliegen naar Miami. Een dag of 10 Miami (we rijden door naar de Keys waar we ook een dag of 5 willen blijven) en dan terug vanuit Miami. Ik heb gelezen dat je dan van die tickets kunt kopen met een 'gratis' stop.
Koffer afsluiten hebben ze mij altijd gezegd dat je dat nooit moet doen naar Amerika! Als ze in je koffer willen kijken en het is afgesloten wordt het gewoon opengebroken.
Oh Lifaya, een Palomino show en rodeo!! Geweldig![]()
Nog 1 weekje en 2 maanden voordat wij vertrekken