Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plaatje1990 schreef:Anoli schreef:Ik ging ook zo jong naar het buitenland hoor. Mijn zus was 6 weken toen mn ouders naar frankrijk gingen...
Het is denk ik idd het gevoel wat je als ouder hebt. En hoe makkelijker je doet, hoe makkelijker je kind later wordt met overal slapen. Tenminste dat is mijn ervaring
Ik ben overal mee naartoe genomen toen ik nog een ukkie was, en ik kan nu letterlijk overal slapen
@ plaatje: een deken doet wonderen hoor
*Zucht.... Zeker zelf nog geen kinderen ?
Ik ga niet meer reageren in dit topic omdat sommige mensen het toch veel beter weten :+. Ik geef tips uit eigen ervaring als moeder(en heb dan nog eens een te makkelijk kind wat nooit huilt, overal slaapt zonder problemen etc.)... En ik ben altijd fanatieke kampeerder geweest en kan er dus over meepraten !
Plaatje1990 schreef:Anoli schreef:Ik ging ook zo jong naar het buitenland hoor. Mijn zus was 6 weken toen mn ouders naar frankrijk gingen...
Het is denk ik idd het gevoel wat je als ouder hebt. En hoe makkelijker je doet, hoe makkelijker je kind later wordt met overal slapen. Tenminste dat is mijn ervaring
Ik ben overal mee naartoe genomen toen ik nog een ukkie was, en ik kan nu letterlijk overal slapen
@ plaatje: een deken doet wonderen hoor
*Zucht.... Zeker zelf nog geen kinderen ?
Ik ga niet meer reageren in dit topic omdat sommige mensen het toch veel beter weten. Ik geef tips uit eigen ervaring als moeder(en heb dan nog eens een te makkelijk kind wat nooit huilt, overal slaapt zonder problemen etc.)... En ik ben altijd fanatieke kampeerder geweest en kan er dus over meepraten !
quera schreef:Thirty schreef:Alleen zijn Nlse kindjes geen Noorse kindjes.
Nee maar worden met de zelfde blote billen geboren hoorniks anders dan een normaal kindje en -10 ga je hier snachts in de zomer echt niet krijgen
Thirty schreef:[Thirty schreef:Alleen zijn Nlse kindjes geen Noorse kindjes.
Nee maar worden met de zelfde blote billen geboren hoorniks anders dan een normaal kindje en -10 ga je hier snachts in de zomer echt niet krijgen