Lastminute balie D-Reizen op Schiphol, wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

Re: Lastminute balie D-Reizen op Schiphol, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 10:36

Uiteraard laat ik het weten! Afhankelijk van het aanbod vertrek je meteen, over een paar uur of de volgende ochtend. :)

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:53

Gaaf topic, ik blijf even meelezen. Ik hou ook wel van een beetje avontuur en niet te duur natuurlijk ;)

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:47

Wauw wat een super leuke ideeën komen er hier langs.
Ik heb het laatst ook zien staan op schiphol maar heb de neiging kunnen onderdrukken :D
Misschien dat ik dit aan het einde van het jaar nog wel eens doe als ik nog uren overheb..

Ik ben benieuwd wat het voor je gaat worden :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-12 21:00

Ik ben ook heel erg benieuwd! Ik ben al helemaal aan het dagdromen over mogelijke bestemmingen haha :D

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:12

Dat ken ik maar al te goed haha!
Dit stond nog wel op mijn lijstje to do before i die :D

Ooit zou ik willen het lef te hebben voor dat soort dingen haha!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:23

Een ex-collega van mij heeft dit een aantal jaar terug gedaan. Weet niet of het bij d-reizen was. Het was 3 of 4 jaar geleden. Ze hadden toen ook niets voor dezelfde dag, maar wel voor de dag erop. Ze heeft zo voor weinig geld in Portugal gezeten.
Ik zit er ook aan te denken voor dit jaar met mijn vriend. Het maakt ons namelijk niet zoveel uit waar we heen gaan, gewoon een weekje lekker weg. We wonen vlakbij Schiphol, dus het maakt niet zo veel uit als we een dag later moeten terugkomen.
Maar mss boeken we wel gewoon iets na het hoogseizoen, dat scheelt ook een hoop geld en heeft meer zekerheid.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-12 21:28

Ja als je in het laag seizoen kan gaan zou ik dat ook doen! Ik wil alleen graag nog weg voor ik in september weer naar school moet dus dan is dit een ideale oplossing.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 23:22

Ja idd. Aan de ene kant is het handiger in het seizoen, omdat we dan inderdaad geen weekje uni hoeven te missen, maar het naseizoen is qua prijs en last-minute aanbod ook wel erg aantrekkelijk. En een weekje missen is voor onze beide studies wel weer in te halen. Hebben we voorheen ook vaker gedaan. Artikelen voor studie lezen in het vliegtuig en op het strand is zo erg nog niet :P.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-12 13:31

Ja klopt haha dat is niet zo erg. Ik ben vorig jaar in november 11 dagen weggeweest en dat was precies tussen twee periodes in, miste daardoor wel een tentamen en de eerste 3 dagen van mijn minor :+ Ik ga dat dit jaar ook weer doen, dan ga ik in April 2 weken terug naar Amerika, maar dan ben ik aan het afstuderen dus dan kan dat denk ik wel. Ik wil nu gewoon even in de vakantie weg omdat ik een ontzettend drukke en hectische periode achter de rug heb :=

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:30

Bedankt voor je link naar dit topic TS! Ik had enkel en alleen gehoord dat thomas cook/ neckermann zulke last second reizen aanbied, maar D-reizen doet dit dus ook tegenwoordig! :D Ik en mijn vriend vertrekken het liefst volgende week al, maar de leuke last-minutes zijn zó weg, dus dit lijkt ons misschien wel een betere optie. Kan je vooraf ook bellen naar wat er nog beschikbaar is?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:36

Ik vraag me alleen af of dat aanbod niet gewoon gekoppeld is aan het aanbod online (dus of daar niet gewoon dezelfde reizen zijn).

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:39

Het zullen vast ook wel reizen zijn die ze via de site aanbieden, maar dan goedkoper omdat je misschien dezelfde dag al vertrekt?

Ik hoop wel dat dit beter werkt dan boeken op hun site. Ik had afgelopen woensdag een last-minute bij D-reizen geboekt en iedere dag erachteraan gebeld en uiteindelijk heb ik te horen gekregen dat de vakantie niet doorging want ze hadden het te druk op kantoor. Bied ze dan gewoon niet aan.... 8)7

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:47

Ja maar online kan je ook tot de dag ervoor boeken, dat bedoel ik. In de zomer vertrekken heel veel vluchten om 5 uur s ochtends, dus die kan je niet op dezelfde dag boeken aan de balie.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 10:55

Nee het zijn andere aanbiedingen, werd me gegarandeerd door de meneer bij de balie. Anders is het nut van zo'n balie ook een beetje weg. En anders denk ik inderdaad hetzelfde als Adamootje.

Volgens mij kun je niet bellen, maar wij gaan tegen die tijd afentoe langs om te informeren hoe of wat.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:01

Maar loop je dan nog de kans dat de vlucht bv de volgende dag is en je een nacht in de hal kan doorbrengen?
Edit: al gelezen. Lijkt me nogal irritant.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:15

manzano schreef:
Ja maar online kan je ook tot de dag ervoor boeken, dat bedoel ik. In de zomer vertrekken heel veel vluchten om 5 uur s ochtends, dus die kan je niet op dezelfde dag boeken aan de balie.

Zou ik in ieder geval niet doen bij D-reizen! _O- _O- _O-

We hebben trouwens net gebeld naar Thomas cook. Dat betreft alleen vliegtickets (99 + 30 euro) dus geen volledige vliegvakantie. Probleem is dat je dan misschien duurder uit bent dan wanneer je zo'n volledig vakantie boekt, omdat je het hotel en de transfer zelf moet regelen en apart moet betalen.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:21

Ik blijf meelezen, het lijkt mij echt super :D

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:24

ik lees mee, ook al heb ik dit jaar al geboekt lijkt het me wel supergrappig!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 18:33

F_Orumster schreef:
Maar loop je dan nog de kans dat de vlucht bv de volgende dag is en je een nacht in de hal kan doorbrengen?
Edit: al gelezen. Lijkt me nogal irritant.

Ja klopt dat risico is er, als je vakantie van jouw keuze pas de volgende dag vertrekt. De meeste mensen slapen dan in het Sheraton op de luchthaven.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 15:59

Ik ben benieuwd!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 18:11

Mijn vriend en ik willen ook een last-minute boeken maar tot nu toe is alles wat we gezien hebben te duur.
Dit lijkt een leuke optie maar het lijkt me doodeng en leuk tegelijk :D .
Enig nadeel is dat wij echt maar binnen een vaste periode max. 7 dagen weg kunnen en amsterdam is zo ver :P .

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:59

Ik las ergens dat die D-reizen balie tot sept er staat? dus in de winter kan je niet meer met je koffertje naar Schiphol en dan gelijk of volgende dag vertrekken?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 19:41

Nee het is ook een soort proefperiode! Als dit een succes is zullen ze misschien een permanente balie maken.

Maurent

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 00:29

Hè, wat grappig wij zouden dit ook gaan doen. Hebben ve telefonisch contact gehad met de medewerksters van D-reizen. Het enige nadeel voor ons was dat wij met z'n zessen weggaan en ze de op het laatst uitgevallen reisjes aanbieden. (Bijv. iemand breekt een been, familie drama etc..) Mijn moeder raakte er best gestrest door we hadden niks en ook geen zekerheid en we zouden wel minimaal 12/13/14 dagen weg willen. En het over grote merendeel is maar voor 8 dagen. Nu hebben wij dus vorige week maar geboekt 2 weken All-In 5 sterren in Turkije. :D

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 00:37

edelweis1 schreef:
Ik heb vorig jaar via D reizen een vlucht naar Mallorca op deze manier gekocht. De dag van tevoren naar schiphol tussen 5 en 6 voor de vlucht en dan de volgende dag vertrekken met het vliegtuig. Maar ik moest dus nog alles regelen op Mallorca zelf, dus daar moet je wel van houden! Het scheelde voor mij toen heel erg in de vliegprijzen.

Ik ben alleen dit jaar meer in om ergens te blijven en dat is vaak niet lastminute voor een hele week te regelen in het hoogseizoen, dus denk dat ik er daarom dit jaar niet voor ga.

En hoeveel koste dat als ik vragen mag?
Kan je ook bellen? Ik kom uit friesland kan er niet even heen rijden met me koffertje. Als er dan geen reizen zijn dan kost me dat al veel geld aan reiskosten.
Wat als je er geen reis is en je moet in een hotel in nederland slapen dat kost ook zo 40,- pp.