Je kunt er wel heengaan, maar dan kun je je beter kleden als een Bedouine . Die weten tenminste hoe je om moet gaan met zulke temperaturen. Maar in een bikini of kunststof jurkje....
Werecat
Ik vond het niet te warm in Egypte, en ik zat midden in de stad Caïro, in een wijk genaamd Shupra Ik zat daar bij familie in een flat en geregeld viel de stroom uit waardoor de temperaturen opliepen tot soms wel meer dan 45 graden. Toch vond ik het goed te doen hoor
Als het hier 45 graden zou worden kun je mij opvegen hoor... ik vind dat echt geen normale temperaturen. Wat dat betreft ben ik blij dat wij vlak aan de oceaan wonen, want hier in de binnenlanden van de Alentejo kan het ook gloeiend heet worden. Ik geloof niet dat wij daarop gebouwd zijn )
Pff dat klinkt allemaal wel heel erg warm. het is zeker eind augustus/begin september ook nog rond die temperaturen? Wilden eigenlijk naar Egypte maar als ik dit zo hoor
Maar hoe doe je dat met je erop kleden? Met welke warmte is het vergelijkbaar? Ik vond Turkije in Juli namelijk ook bij tijden (na een halfuurtje zon liggen) ook wel erg warm namelijk.