lucifertje schreef:Narya schreef:Ben ik niet mee eens. 400 euro voor drie dagen is een flinke zak met geld, en ik geloof ook best dat dat goedkoper kan als je geen vijfsterrenhotel oid verwacht.
Dan misschien idd vliegen op een iets minder gunstige tijd en een extra dagje eraan vastplakken oid? Hostel hoeft niet veel te kosten, dan haal je de kosten van een goedkoper ticket er zo uit.
Wat ik begrijp uit haar OP is dat het 700 euro voor 2 personen wordt. Dan ga ik ervan uit dat de 400 euro ook voor 2 personen is en dan heb je een budget van 200 pp voor 2 nachten + vliegreis. Dat vind ik erg weinig en niet reeel voor wat ze wilt.
Ahhh!

Ik vroeg mij al af of mijn ideeën over wat veel geld voor een paar dagen weg is zo erg afweken van de rest van de wereld.
Als je voor minder dan 200 euro per persoon een stedentrip wilt doen moet je vroeg boeken bij een budgetmaatschappij als Ryanair en een hostel van 15 euro per nacht nemen. Zo ben ik voor 25 euro heen en weer naar Sevilla gevlogen vorig jaar. Maar dan moet je wel een beetje flexibel zijn qua tijd en datum inderdaad