Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoop dat wij ook mooi weer krijgen ! steenbok1980 schreef:Op de terugweg Venetie is ons tegen gevallen. Als je aan de warmte icm wind gewend bent, is het daaar erg benauwd en muf. Advies van mij is eerst Venetie, dan Kroatie. Nu bv hier (istrie) al 28 graden en lekker windje, ik wil niet meer naar huis
Gaan ongeveer 2,5 week naar Istrië en pakken op de terugweg nog 5 dagen Slovenië mee, ook altijd al eens naar toe gewild, zoeken het in de richting van Bled/Bohinj.
Liever wat rustiger, hoeft niet direct aan het strand (mits we in de buurt maar wel naar het strand kunnen), zwembad mag, hoeft niet en verder is het wel leuk als het in de buurt van een leuk stadje ligt (Rohinj, Medulin, Pula). Wat we vooral níet zoeken is een camping waar je de hele dag in de herrie van de animatie/disco zit

Heb al gemaild een een call-back request gedaan, maar nog niks gehoord. Laat morgen de moeder van een Kroatische leerling even bellen, die had ook al een lijstje met tips voor ons en we mogen daar zelfs komen slapen, haar opa & oma runnen een pension in Punat op Krk, helaas iets te ver weg voor ons 
kijk wel tegen het lange rijden op ! maar krijg
Misschien dat we iets langer kunnen blijven als er iemand niet op komt dagen, anders gaan we tegen die tijd wel bedenken waar we dan naartoe trekken.
Wel fijne locatie, we kunnen altijd ter plekke beslissen of we via Slovenië rijden of via Italië, de 14e schijnt het namelijk enorm druk te worden in Slovenië richting het zuiden, we kijken het dan dus even aan 
.
en ga vooral op de bonnevoi dan kom je veel meer tegen qua campings.
en dat zegt iemand die dat dus heeft gedaan me neef voorkwam ruzie die vertelde dat dat heel beledigend is voor kroaten

maar het is echt een waanzinnig land vind ik zelf
). Dit jaar gaan we vliegen. En we vaarden in flottielje (heel gezellig!), dit jaar gaan we solo zeilen omdat we op veel plaatsjes al geweest zijn waar je met de flottielje langsgaat.
Toen waren we eindelijk naar een haven gemoterd, mochten we de haven niet in omdat ze bang waren dat we op de andere boten zouden botsen tijdens het aanleggen. Nou toen zijn we gewoon naar binnen gevaren hoor, dacht niet dat wij daar op zee zouden overnachten
als we maar een paar uurtjes slaap hebben. 
hahah.
dat ik nog wel een beetje bruin word.
aan gezien we hier toch alleen maar regen hebben .
Dat zal wel tegenvallen voor ze, maar ja, we zijn toch wel een opvallende verschijning daarvoor.

Neonlight schreef:Ja, heerlijk lux met een megabed achterin.
http://www.henkpen.nl/mod.php?mod=invex ... 1214688738 is een zelfde camper. Je ziet 2 losse bedden achterin, maar je kunt er nog een extra kussen tussen doen, dan heb je een megagroot 2-persoonsbed.