Ik snap sowieso het nut van die vloeistof regel niet zo... als je door de controle heen bent, kun je vervolgens op het vliegveld zelf weer grote verpakkingen kopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Bij ons werd daar vorige week niet moeilijk over gedaan
Ik snap sowieso het nut van die vloeistof regel niet zo... als je door de controle heen bent, kun je vervolgens op het vliegveld zelf weer grote verpakkingen kopenDie zullen vaaaaaast gecontroleerd zijn, maar het lijkt nu soms meer op een sponsoringsactie voor de winkels op het vliegveld
SteffiiY schreef:Wendy schreef:Bij ons werd daar vorige week niet moeilijk over gedaan
Ik snap sowieso het nut van die vloeistof regel niet zo... als je door de controle heen bent, kun je vervolgens op het vliegveld zelf weer grote verpakkingen kopenDie zullen vaaaaaast gecontroleerd zijn, maar het lijkt nu soms meer op een sponsoringsactie voor de winkels op het vliegveld
Als je thuis een flesje water vult kun je er dingen in verstoppen.
Als je achter de douane een flesje water koopt, heb je geen mogelijkeheid meer om iets erin te stoppen
Citaat:Vloeistoffen en gels
Wilt u uw eigen shampoo meenemen als handbagage? Of heeft u uw lenzenvloeistof nodig in het vliegtuig? Vloeistoffen en gels kunnen alleen in uw handbagage mee onder de volgende voorwaarden:
•Vloeistoffen en gels zitten in verpakkingen van maximaal 100 ml
•Verpakte vloeistoffen en gels zitten in één doorzichtig en hersluitbaar plastic zakje van maximaal één liter
•Elk persoon reist met maximaal één plastic 1-literzakje
•Medicijnen en babyvoeding, aantoonbaar nodig tijdens de reis, zijn toegestaan
Dit geldt voor alle passagiers die vertrekken van, of overstappen op, een luchthaven binnen de Europese Unie.
Neemt u vloeistoffen, gels of spuitbussen mee of koopt u deze vóór de paspoortcontrole en heeft u deze niet nodig aan boord? Dan adviseren wij u deze in uw ruimbagage te stoppen, voordat u incheckt.