In Normandië was de grens bereikt na 16 bunkers en 5 musea daarover
Toch best coulant van mezelf
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Verbleef in jeugd hostels. Mijn favoriet was Carbisdale Castle. 

ben ik al heel vaak in Schotland geweest en ik heb het geluk om over een kleine twee weken voor vijf weken in een appartement te mogen zitten in het centrum van Edinburgh. Mijn man moet voor zijn werk vijf weken daar heen en ik mag mee! Voor hem werken, voor mij genieten. Halverwegen vlieg ik even naar huis, maar dat is van maandag t/m donderdag. 
!
Sinds kort is er overigens ook een directe bus vanaf Edinburgh Airport naar Glasgow City Centre, voorheen moest je eerst Edinburgh in om naar Glasgow te komen. Ik ben in Augustus ook nog wel een paar keer in Edinburgh, heb het Fringe nog nooit gezien dus dat moet ik natuurlijk wel een keer meemaken!
Het appartement is op loopafstand van het station in het centrum van Edinburgh, dus het vliegveld is een beetje uit de richting voor mij. Maar de bus gaat dus van vanaf het station naar station ook?
Geloof dat een retourtje rond de 10 pond is. Veel plezier! Ik vlieg zaterdag weer terug naar Glasgow
Esile schreef:Ik ben nog nooit in Schotland geweest, maar heb je Air B&B al geprobeerd? Wellicht ook een goed alternatief!