Betaalbaar all-inclusive

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 11:19

Om het even op een heel andere boeg te gooien, heb je ook wel eens aan Letland gedacht? Dat is vaak niet zo bekend onder Nederlanders, maar het is echt een heel gaaf land :)).

Je hebt daar een heel strandgebied (Jurmala) veeeeel cultuur, zowel in Jurmala als in het nabij gelegen Riga, de temperaturen zijn in de zomer geweldig (vorig jaar was het in de lente al bijna standaard 26 graden <3 maar wel op een fijne manier!) In de zomer is het ook nog festivalseizoen dus extra veel te doen :))

Het enige wat wel lastig is, is het boeken van een all-inclusive via een Nederlands iets. Daarvoor kun je beter Engelse sites gebruiken, in Engeland is Jurmala namelijk wel heel bekend :))

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 11:31

Kijk, hier kijk ik ook even in mee. Er is zoveel keuze dat je gewoon niet weet waar je naar toe moet.....
Vorig jaar zijn we naar Spanje geweest, Callela. Echt onwijs mooi, tevens zit je dicht bij andalusie? voor excursies... wat ontzettend gaaf is.
Callela is nog niet heel bekend dus je zit niet super toeristisch maar je zit wel lekker bij de grote steden zoals ibiza.... je kan er alles.
Het stadje is erg gezellig en een lekker groot strand. Wij waren pp €465,- kwijt voor all in, leuk en goed hotel.

Elisabeth1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 11:37

arabcarla schreef:
Kijk, hier kijk ik ook even in mee. Er is zoveel keuze dat je gewoon niet weet waar je naar toe moet.....
Vorig jaar zijn we naar Spanje geweest, Callela. Echt onwijs mooi, tevens zit je dicht bij andalusie? voor excursies... wat ontzettend gaaf is.
Callela is nog niet heel bekend dus je zit niet super toeristisch maar je zit wel lekker bij de grote steden zoals ibiza.... je kan er alles.
Het stadje is erg gezellig en een lekker groot strand. Wij waren pp €465,- kwijt voor all in, leuk en goed hotel.

Oe dat klinkt ook goed! En waar had je dat geboekt?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 11:39

Elisabeth1 schreef:
Lottie84 schreef:
Tunesië is vreselijk, twee keer geweest, twee keer tegen gevallen.
Vies land, slecht gehumeurde mensen, overal slechte service en klantvriendelijkheid van markt tm luxe vijf sterren accommodatie.

Wat vond je wel leuk?

Helemaal mee eens, Tunesie is een van mijn verschrikkelijkste vakanties ooit geweest!

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 13:54

Ik ben in Februari in Egypte geweest en vond het erg leuk. Vooral nu in het hoogseizoen kun je voor niet al te veel geld in een mooi minimaal 4 sterren hotel zitten. Met 850 euro p.p. kom je daar zeker wel mee uit.
Je hebt verschillende excursies, je kunt naar Cairo, luxor, de woenstijn in of de zee op enz.

Misschien kun je je ook is in Marokko verdiepen. Ben er zelf nog nooit geweest maar het moet ook erg interessant zijn.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:04

Elisabeth1 schreef:
Haha, meningen kwestie hier :)

Wat zijn jouw aanbevelingen?

Ik kan alleen een mening geven over dat wat ik met eigen ogen gezien heb, en dat is qua all inclusive niet zoveel.
Tunesie ben ik geweest: http://www.zoover.nl/tunesie/tunesie/po ... club/hotel
Was best een mooi resort vond ik, wij zaten toen niet in het hotel zelf maar in de losse kamers. Dat was een foutje van het reisbureau maar erg aangenaam. Strand was niet zo veel soeps vond ik, en in de directe omgeving was er ook niet veel te doen waardoor we best een hoop tijd onderweg zijn geweest naar vanalles steeds.

In cyprus ben ik ook all inclusive geweest (eigenlijk was dat niet de planning, maar we hebben daar bijgeboekt naar all inclusive) http://www.zoover.nl/cyprus/paphos/paph ... ppartement
Cyprus vond ik veel mooier qua omgeving en dingen die te doen zijn in de omgeving. Heel veel schoner dan Tunesie.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:17

Iets heel anders maar wij gaan (wel net nog in het voorseizoen) met Sunweb voor €315 p.p. all inclusive naar Oostenrijk 8 dagen. Voor dat bedrag wil ik het wel een keer proberen :D Is wel met autoreis dus je reiskosten zitten er niet bij in.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:29

arabcarla schreef:

Ik ben op mijn 18de naar Callela geweest en dat was voor een jongerenvakantie met iedere dag stappen enz! Geen aanrader als je 'rustig' op vakantie wilt zonder dronken jongeren.
Verder ben kan ik je niks aanraden, 3x all in gehad waarvan 1x zeer goed en 2x erbarmelijk slecht.
Ik zou zelf kiezen voor een appartement en dan lekker uit eten iedere avond. Kan je rustig met je vriendje eten en hoef je niet steeds te lopen voor je eten en bang zijn dat je tafeltje weg is.

Zwitsal

Re: Betaalbaar all-inclusive

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 15:37

ik ben 2 zomers terug in tunesie geweest en heb toen echt een heerlijke vakantie gehad.
zijn toen 8 (of 10? weet het niet meer) dagen geweest en dat was eigenlijk te kort :D

bij ons waren de mensen juist super vriendelijk en aardig maar helemaal niet opdringerig. wij hebben toen ook niet echt de toeristische dingen opgezocht zoals de medina ed, daar heb je denk ik wel meer last van tunesiers die je dingen proberen te verkopen.
maar we hebben lekker wat excursies gedaan daar! oa een 2 daagse rondreis die echt aan te bevelen is.heb in 2 dagen nog nooit zoveel gezien en gedaan. van woestijn tot grotten in de bergen, van kameel(of dromedaris, weet t verschil nooit) rijden tot kameel eten :P

vond het eten in ons all-inclusive hotel ook echt heerlijk! je kon echt uit veeeeel dingen kiezen, verschillende soorten keukens ook. je kon bijv ook pizza bestellen of pasta, die ze dan ter plekke voor je gingen maken, en je had een aparte tafel met de tunesische keuken waar ze elke dag andere tunesische specialiteiten klaar hadden gemaakt. vond de kwaliteit van het eten ook echt goed. ben ook een keer in rhodos naar een all inclusive geweest en daar was het echt eentoniger en niet alles altijd goed warm etc.

heb op die rondreis ook 1 nacht geslapen in een 4 sterren all inclusive (wij zaten in een 5 sterren, ultra allinclusive) maar als ik daar 8 dagen had moeten eten was ik gek geworden. dat hotel had ik denk ik in nederland hier 2 sterren gegeven. terwijl ons hotel van 5 sterren echt top was, echt niets over te klagen.
maar dat 4 sterren ding was echt vreselijk.. het eten was niet lekker en heeeeeeel beperkte keuze, bedden waren keihard, airco deed het niet, badkamer was niet goed schoon, onvriendelijk (lees: echt chagrijnig) personeel etc etc. gelukkig was het maar voor 1 nachtje :=

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 14:56

Elisabeth1 schreef:
arabcarla schreef:

Oe dat klinkt ook goed! En waar had je dat geboekt?

Hoe oud ben je... ik ben toen met gogo-tours geweest. Jongeren vakantie, all in.

countrygirl

Re: Betaalbaar all-inclusive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:55

Weleens aan de zuid/westkust van Portugal gedacht? Kijk maar even in m'n onderschrift.
Prijzen staan er ook op vermeld. Er is hier heel erg veel te doen. Cultuur, zee, strand, zon, schitterende oceaan, mooie rotspartijen, natuur is echt prachtig, maar ook cultuur genoeg. Festivals, terrasjes, paardrijden, dolfijnen spotten, wandelen.... en ook nog heerlijk en GOEDKOOP eten hier!