Je kunt toch altijd met je eigen auto even heen en weer rijden mocht de andere auto het park niet opkomen? hoef je niet te sjouwen en oma niet te lopen, lijkt me niet zo ingwikkeld
Nee want het gaat me niet om die auto hahaha iedereen blijft maar over die auto doorgaan Het gaat me erom of mijn moeder en stiefvader dan mee mogen komen om die bak koffie te drinken in ons huisje voordat ze weer gaan. Die hebben 2 uur gereden en vind het nogal sneu om die bij de poort weer naar huis te moeten sturen.
Blackberry28
Geplaatst: 28-04-12 15:50
Dan kunnen ze altijd nog de auto parkeren, het park op lopen naar het huisje en koffie drinken toch?
Nou dat vind ik dus niet logisch, want wie zegt dan dat ze niet gewoon blijven slapen Je betaalt toch voor een bepaald aantal mensen? Ik vind het echt raar als dat niet gecontroleerd wordt.
Maar ik ga er vanuit dat het geen punt zal zijn verder en we kijken wel wat er gebeurt
Nee dat wordt niet gecontroleerd. Officeel moeten gasten om 12 uur 's avonds van het terein af zijn, maar dat wordt niet gecontroleerd, alleen bij overlast. Mijn vriend is de laatste keer blijven slapen, maar ik had al wel de hele dag bij de security aan de voorpoort gestaan, dus die wisten er vanaf.
Hhhm oké bizar eigenlijk hahaha Wij hebben namelijk een 6 persoons huisje en we slapen er maar met z'n viertjes. Dus heb nog plek ook. Maar het zal niet van toepassing zijn hoor, daar niet van.
Nou dan komt het allemaal vast goed
Elynkwpn
Geplaatst: 09-05-12 22:47
Nuage schreef:
Bij het park waar wij heen gaan mag je wel met de auto het terrein op en naar je cottage
Maar als ze het niet controleren kun je dus veel meer mensen meenemen?
auto mag er zowiezo niet blijven staan , alleen op vertrek dagen en aankomst dagen