Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

scheelt jou inderdaad in kosten en tijd ook. Anders had je niet al in je bed gelegen maar nog staan koken! Lijkt me wel vervelend! Voordat je dan kunt eten, douchen en slapen ben je dik anderhalf uur verder!
en super gaaf dat ze vonden dat je zoveel kunt! Tegen t eind van de vakantie run je de dap zelf haha
namelijk dat mijn engels echt heel erg goed was. Ik ben erg blij met dat compliment want ik ben soms nogal onzeker in sommige dingen.
ze zeggen 20 graden maar dat zal wel niet haha xD
was je nu wel op tijd terug voor de winkel sloot? 2 euro voor een half brood is namelijk wel heel erg veel! Zoveel kost dat in Nederland nog niet eens en wij zijn gierig xD
Zal je vader blij mee zijn!
Het is daar denk ik alsnog zo'n 10 graden warmer dan hier haha XD Maar kan me voorstellen dat er best een fris windje kan staan.

en het is inderdaad bedrog dat ik weinig te doen heb. het zijn alleen niet zovel afspraken, maar die duren meestal wel wa langer. zo waren we gister al 3 uur bezig met een patient, kijk dan vliegt je dag wel.
k heb gister deo voor m gekocht en k ga er een briefje opplakken met: tegoedbon voor 1x zonnebank, want die bleke scheet kan wel wat bruin gebruiken xD anders reflecteerd hij zowat in Griekenland

ik vind de siesta opzich wel fijn, maar je bent toch een lange tijd niks aan het doen, dus ik moet even iets zien te vinden wat ik dan kan gaan doen.
ik hou ervan om zo min mogelijk uit te geven en toch mijn spulletjes te kunnen krijgen. uiteraard koop ik ook wel eens wat voor mezelf (oa een lekkere milka oreo reep
) maar dat wil ik niet elke dag doen, want dat is en heel duur, en heel slecht voor mezelf
). Ook Diego had het er erg moeilijk mee, wat het voor mij weer afschuwlijk moeilijk maakte om naar te kijken.
zie daar maar eens een muilkorf om te krijgen. Maar zo goed als kwaad omgedaan en toen liet hij zich wonderbaarlijk wel uit de auto tillen.
t was gister toch vrijdag?! 

tnx!
) uiteraard heb ik die even netjes opgeruimd. Even later heeft hij ook nog netjes geplast en toen konden we weer richting kliniek. Toen ik binnen was kreeg ik van de dierenarts de melding dat ik maar nog meer moest gaan wandelen met Drefu, want er was nog een kat binnen die epileptische aanvallen kreeg van extreem geluid (hij had er het afgelopen kwartier al 2 gehad) en aangezien Drefu niet goed alleen kan zijn en dan het kot bij elkaar schreeuwt, was het niet zo’n goed idee om hem binnen te houden.
hoelang ik zou blijven en blablabla eigenlijk het verhaaltje wat ik al tig keer in het engels heb verteld mocht ik nu in het Nederlands doen.
. dus ik ben na het eten maar weer opweg naar de supermarkt gelopen om daar een setje te kopen van wel 0,90 hele centen! En daarna heb ik thuis dus wel mijn nagels kunnen knippen.
) waar ik me nog steeds niet onder wil begeven. Ik snap niet dat je zo te koop wil liggen met je lichaam (ik snap dat je overal een mooi kleurtje wil, maar ik snap niet dat dat op een openbaar strand moet. Dan kan je wat mij betreft beter onder de zonnebank gaan). Maar goed dat is niet aan mij om dat te beslissen dus ik heb me er verder ook niet aan kunnen ergeren.
).

wel lekker zon dagje vrij tussendoor!