Goedkope tickets? Ik vind ze niet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Goedkope tickets? Ik vind ze niet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 21:51

Netjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 21:52

Voor 60 euro vlieg je op die datum ook naar Milaan. Ook warm, wel ook laat aankomen helaas.

Zuiden van Italie is 64 euro, vlieg je begin vd middag heen, ook begin vd middag terug.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-04-12 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 21:53

Dan betaal ik liever 20 euro meer voor Malaga aan zee :D

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 21:55

Yep ryanair kan het zo goedkoop doen omdat ze rottijden gebruiken, rotvliegvelden (vaak), sjacherijnig personeel en idioot strikt zijn betreffende de regels, oh ja en ze proberen je van alles aan te smeren tijdens het boeken en tijdens het vliegen (lijkt soms net zo'n reisje naar de rijn waar je halverwege een pannenset door de neus geboord wordt *\o/* ). Voor je weet heb je per ongeluk een lelijke kofferset gekocht of lijkt het alsof een verzekering verplicht is.. Trek er dus rustig een uurtje uit voor het boeken en dubbelcheck alles! Maar dan vlieg je ook voor een schijntje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 21:59

troi schreef:
Yep ryanair kan het zo goedkoop doen omdat ze rottijden gebruiken, rotvliegvelden (vaak), sjacherijnig personeel en idioot strikt zijn betreffende de regels, oh ja en ze proberen je van alles aan te smeren tijdens het boeken en tijdens het vliegen (lijkt soms net zo'n reisje naar de rijn waar je halverwege een pannenset door de neus geboord wordt *\o/* ). Voor je weet heb je per ongeluk een lelijke kofferset gekocht of lijkt het alsof een verzekering verplicht is.. Trek er dus rustig een uurtje uit voor het boeken en dubbelcheck alles! Maar dan vlieg je ook voor een schijntje..

Whahahahaha _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:15

Ik heb een nog goedkopere gevonden op een ander vliegveld :D Voor 107 euro met zn 2en. Kom je vroeg aan, moet je alleen vroeg weer weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:21

Ik heb veel ervaring met 's avonds laat terugvliegen en eigenlijk is het een verloren dag omdat je constant aan het klokkijken bent wanneer je weg moet. Plus dat je gaar thuis komt. Vroeg weg is voor mij eigenlijk wel fijner :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:25

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:26

troi schreef:

Dat is echt zo. :')
Eerst komen ze of je iets warms wil eten, daarna of je gewoon iets wil eten of drinken, dan tijdschriften, dan krasloten, dan parfums en kadootjes, en dan nog een keer eten of drinken. Ohja, tussendoor ook nog van die nepsigaretten die je in het vliegtuig mag roken. :') Lijkt net een soort tupperwareparty, je kan de hele vlucht naar verkooppraatjes luisteren.
Ook inderdaad onmogelijke vliegtijden. En personeel dat het drukker heeft met zichzelf dan met gasten. Maar goed, ons bin zuunig, dus wij vliegen altijd met Ryanair. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:27

_Covergirl_ schreef:
troi schreef:

Dat is echt zo. :')
Eerst komen ze of je iets warms wil eten, daarna of je gewoon iets wil eten of drinken, dan tijdschriften, dan krasloten, dan parfums en kadootjes, en dan nog een keer eten of drinken. Ohja, tussendoor ook nog van die nepsigaretten die je in het vliegtuig mag roken. :') Lijkt net een soort tupperwareparty, je kan de hele vlucht naar verkooppraatjes luisteren.
Ook inderdaad onmogelijke vliegtijden. En personeel dat het drukker heeft met zichzelf dan met gasten. Maar goed, ons bin zuunig, dus wij vliegen altijd met Ryanair. :D

Haha ach ze moeten toch ergens het geld vandaan halen :D

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:29

Precies. En ik hoorde dat ze nog meer geen bezuinigen vanaf vandaag....

Amalarab

verwijder je cookies tussendoor op je pc, anders blijf je 'dure' tickets vinden.

Anoniem

Amalarab schreef:
verwijder je cookies tussendoor op je pc, anders blijf je 'dure' tickets vinden.

Hoe doe ik dat? :+

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 02:05

eh, ik weet even niet hoe dat moet in windows 7. ben niet zo handig. wie weet is er iemand hier die het kan? iets met internetgeschiedenis enzo.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 02:07

okee, druk in ctrl + shift + del en dan kiezen voor cookies verwijderen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:04

www.momondo.com

Wat lopen mensen hier veel te klagen trouwens over Ryanair. Come on, als je voor zo weinig kunt vliegen waarom ga je dan zo lopen zeiken? Ik heb laatst voor 70 euro retour gevlogen incl koffer van 25 kg en op normale tijden. Personeel was gewoon vriendelijk :) Alleen het eten en drinken aan boord is ontzettend duur, maar alle reizen van Ryanair zijn zo kort dat je dat dan ook helemaal niet nodig hebt. De sigaretten die je kan kopen mag je trouwens niet aan boord roken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:08

www.transavia.com !! Amsterdam - Lissabon

Heen 19-05 06.30 vertrek terug 22-05 19.20 retour 119 euro p.p incl taxen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:13

Helaas heb ik geen hotels in Lissabon, ben er al wel eens geweest en zou er graag nog een keer heen willen.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:22

Oei... ik heb dan ook een vraagje... ik zoek voor de periode van december (20ste) tot ongeveer een maandje later een retour ticket naar nieuw zeeland (auckland of wellington..) Iemand die voor mij een goedkope kan vinden?
1500 is de goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden! (datum mag best aantal dagen verschillen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:29

1.171 EUR, heenvlucht 4 dec en terugvlucht 4 jan, 1.347 EUR heenvlucht 23dec en terugvlucht 19 jan..

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:33

Een tip voor goedkope tickets: abonneer je op de nieuwsbrief van Ryanair! Zo ben je altijd op de hoogte van de nieuwste acties. Er staat precies in wanneer je moet boeken en wanneer je moet vliegen voor elk actietarief.
Mijn goedkoopste reis was een retourtje inclusief alle toeslagen (alleen handbagage) voor 18 euro 8-) Heen vloog ik voor 3 euro (+5 euro creditcard kosten) van Eindhoven naar London Stansted, terug voor 3 pond (+5 pond creditcard kosten) van Birmingham naar Dusseldorf Weeze.
De tarieven veranderen ook elke keer, want je hebt allerlei soorten toeslagen die nog boven op je ticket komen. Luchthavenbelasting, online inchecken, creditcard kosten etc. Let dus goed op als je een ticket aanklikt wat het werkelijke bedrag is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:38

Moet je bij Ryanair met creditcard betalen????

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:41

Joolien schreef:
Moet je bij Ryanair met creditcard betalen????

Ja :) Misschien zijn er ook andere mogelijkheden om te betalen, maar ik betaal vliegtickets altijd met creditcard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:44

Oh... hebbiknie :P

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:48

neem alleen handbage mee en trek 5 lagen kleding aan geen koffer nodig zo haha :+

maar met ryanair en vanaf duitsland vlieg je al erg goedkoop :j