Suus___ schreef:Ik ben aan het kijken geweest naar hotels in parijs en hotel George sand spreekt mij erg aan.
Ligt in courbevoie en met het ov. sta je in 10 min op St. Lazare.
Op zoover krijgt hij een 8 en vind het ook erg betaalbaar 202 voor 2 nachten incl vliegreis en ontbijtbuffet pp daarbij heeft sunair de actie 3=2 dus 3 nachten voor die prijs
Iemand ervaring met dit hotel?
Ook denk ik eraan om de parijspas te nemen iemand daar ervaring mee?
Onder de 25 jaar (oh je moet wel uit een europees land komen trouwens
) mag je in heel veel musea en dingen gratis naar binnen! Heb vorig jaar ook alles uit zitten vogelen, wat het goedkoopste en het beste was.
-spiekt of ik mijn bestandje met kosten nog kan vinden-
Oh voor het OV hadden wij een kaartje: Carte Visite zone 1-3 - EUR 29,90 (onbeperkt, 5 dagen)
Zone 1-3 liggen de meeste bezienswaardigheden ook in trouwens. Moet je alleen even kijken of er niet 1 buiten valt, want dan zou je een los kaartje moeten kopen.
Op deze site kun je de gratis bezienswaardigheden vinden:
http://www.parisinfo.com/paris-guide/ar ... -francaise
Die parijspas hadden wij er never nooit uitgehaald qua kosten (in 5 dagen!), dus ik ben bang dat je dat in 4 dagen ook niet red. Tenzij je echt 'dure' bezienswaardigheden gaat opzoeken maar dan zul je eerst moeten kijken hoe duur alles waar jullie heen willen los is.. & of je er niet gratis in mag vanwege de bovenstaande regel (op die site)