Stage in Zweden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Re: Stage in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 11:09

Düsseldorf was voor ons altijd veel goedkoper dan van Amsterdam naar Oslo, maar mijn vader zegt net dat ze niet meer naar Göteborg vliegen via Düsseldorf.
Misschien kan je norwegian air shuttle proberen?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 11:13

Als je dat gaat redden voor minder dan 20 euro enkele reis (= tarief Weeze-Växjö) dan is dat het overwegen waard. :)

Siskiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 23:23

Bedankt nog allemaal voor de reacties! Vliegen naar Växjö lijkt met nog steeds het handigst. Ik heb nu het stuk van Växjö naar Tomelilla met de trein gevonden. Alleen van Tomelilla naar Brösarp met de bus kom ik niet helemaal uit... Ik gebruik de site: http://www.sj.se/ maar als ik op die site intyp From: Tomelilla, To: Brösarp komt er als reistijd meer dan 4 uur te staan. Dit lijkt met nogal enthousiast, aangezien ik heb gevonden dat het maar 25 kilometer via de weg zou zijn... Iemand enig idee hoe dit zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 23:34

Ik ben met de nachttrein naar Kopenhagen geweest. Vond ik echt een heerlijke manier van reizen. Ik had op www.nshispeed.nl als vertrekdatum 24 maart ingevuld en kwam daar voor een enkele reis kopenhagen uit op 39 euro p.p. (er van uitgaande dat je onder de 25 bent). Vanuit kopenhagen kun je zo met de trein richting Malmö doorreizen verder Zweden in. Misschien toch even bij een balie van nshispeed wat meer info inwinnen? Het scheelt toch als je niet naar een vliegveld hoeft eerst waar je een x aantal uur van te voren moet zijn en je kunt onbeperkt bagage meenemen.

Siskiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 23:44

_Lau_ schreef:
Ik ben met de nachttrein naar Kopenhagen geweest. Vond ik echt een heerlijke manier van reizen. Ik had op http://www.nshispeed.nl als vertrekdatum 24 maart ingevuld en kwam daar voor een enkele reis kopenhagen uit op 39 euro p.p. (er van uitgaande dat je onder de 25 bent). Vanuit kopenhagen kun je zo met de trein richting Malmö doorreizen verder Zweden in. Misschien toch even bij een balie van nshispeed wat meer info inwinnen? Het scheelt toch als je niet naar een vliegveld hoeft eerst waar je een x aantal uur van te voren moet zijn en je kunt onbeperkt bagage meenemen.

Ik ben 17 ;) . Met de trein zie ik het toch minder zitten om het hele stuk te doen. Het is best ver en met vliegen ben je volgens mij met anderhalf uur wel in Växjö. Vandaar uit met de trein verder is geen probleem.

@Quir: Hoe zit dat precies met die reispas? Is het zoiets als een OV-chip en hoe kom je aan zo'n reispas?