Ik zie trouwens dat het maximaal drie nachten is, ipv twee. zie het onderstaande review dat ik op internet vond:
Citaat:
Net 4 dagen verbleven op de Europapark camping. Is wel geen camping zoals we die gewoon zijn. Ideaal indien je het Europapark wilt bezoeken. Je komt aan, neemt ticket en de slagboom gaat open. ondergrond is verhard met gras ertussen. electriciteit is aanwezig. Op de spitsuren is het aanschuiven voor de douches. Het sanitair is zeer goed onderhouden, chapeau ontsmettingsproduct voor de wc brillen aanwezig. er is een (gratis) schuttel van de camping naar de ingang europapark. (bij sluitingstijd : 1,5 uur ervoor en tot 1 uur na sluitingstijd) Te voet deed ik er net geen 10 minuten over.
Overdag hoor en zie je constant de grote rollercoaster. Maar 's nachts is het er rustig. Het dorpje Rust is op wandelafstand, je kan er lekker eten. Aan de camping is een restaurant (self service) die 's morgens en 's avonds open is. Je kiest vrij de plek waar je wil staan. Afrekenen doe je via een betaalautomaat, net zoals je afrekent voor een parking. Koste me 72 euro voor 3 nachten. Nogmaals, in mijn ogen is het geen echte camping, maar het is er me helemaal niet tegengevallen, doet perfect waarvoor het is. Overnachten vlakbij de ingang van het Europapark aan een gunstig tarief en je hebt geen parkeerproblemen. O ja, je maar er ook maar maximaal 4 dagen verblijven