Griekenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:51

Hmm corfu.. corfu stad vond ik leuk! Verder paleokastristsa is idd een mooi stukje strand.
Verder busreizen very cheap! enneh.. verder vond ik het persoonlijk tegenvallen. Oh en je moet zeker naar de eh.. love rotsen in het noorden van het eiland. Heel mooi! :j

Ik wou zelf nog naar de berg, maar ivm gezondheidstoestanden konden we daar niet heen.. en in het zuiden naar een natuurgebied. Schijnt beide heel mooi te zijn :)

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:25

Vriendje en ik gaan dit jaar naar
Samos :)
In Votsalakia in Sirena Residence en Spa
http://www.sirena.gr

Wouden een makkelijke vakantie, niet te duur ook niet luxe..
Ahum :o Is toch wat luxer geworden haha
Wel alleen logies, en gaan lekker een quad of iets huren om hele eiland te zien :j

Edit: Wij gaan 12 dagen in Juni.
Ben al op Rhodos geweest
Corfu
Cyprus
en 3 x Kreta

SV1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 17:34

Astaloca schreef:
Hmm corfu.. corfu stad vond ik leuk! Verder paleokastristsa is idd een mooi stukje strand.
Verder busreizen very cheap! enneh.. verder vond ik het persoonlijk tegenvallen. Oh en je moet zeker naar de eh.. love rotsen in het noorden van het eiland. Heel mooi! :j

Ik wou zelf nog naar de berg, maar ivm gezondheidstoestanden konden we daar niet heen.. en in het zuiden naar een natuurgebied. Schijnt beide heel mooi te zijn :)

Ik ga nog tijd te kort komen met 9 dagen :P Maar ik ben wel blij met alle tips! :j

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 14:43

Diva92 schreef:
Astaloca schreef:

Ik ga nog tijd te kort komen met 9 dagen :P Maar ik ben wel blij met alle tips! :j

Wij zijn toen met een bus en boot excursie naar Albanie geweest. erg indrukewekkend hoe het er daar allemaal uit ziet. En met zon supersnelle boot was ook erg gaaf :)

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 21:47

Vliegen jullie ook met transavia?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 21:49

hmm zat net stukje van mamma mia (die film) te kijken..
Zon, blauwe zee, zandstranden, griekse eilanden, witte huisjes, en summer romances..
ik kan echt niet wachten tot de zomer!

wij gaan waarschijnlijk wel vliegen met transavia..
we boeken losse vluchten en dan is transavia volgens mij t goedkoopst

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 21:56

SuzanLarissa schreef:
Diva92 schreef:

Wij zijn toen met een bus en boot excursie naar Albanie geweest. erg indrukewekkend hoe het er daar allemaal uit ziet. En met zon supersnelle boot was ook erg gaaf :)[/quote]
Bij ons daarintegen werd dat juist afgeraden :=

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 22:14

Was wel heel eng, moesten met de bus daar zelf een stuk naar een mooi plekje in de bossen en bergen om te lunchen.
Alleen de weg was heeeeeeeeeeeel erg smal met een flink afgrond ernaast, gelukkig zaten wij tegen de bergwand aan maar wil niet weten wat de mensen in de andere bus moeten hebben gedacht die ons tegmoet kwamen :=
En toen moest ik overgeven :o

Wel heel veel kinderen die spullen verkopen, maar was wel indrukwekkend.
Ze waren er toen heel druk bezig met toerisme, overal hotels in aanbouw tegenover flinke armoede.
En toen zijn we iets gaan bekijken maar weet alleen niet meer wat hahaha

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 07:59

Ja ik ga ook weer naar Griekenland(zie topic Griekenland 2011) misschien ook handig om het jaartal in de titel van het topic te vermelden.

Dit jaar worden het de Cyclades... Santorini oa dus.

knuffelpoesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 22:13

Vandaag is griekenlandvakantie nummer 2 van dit jaar ook geboekt. 24 augustus 11 dagen naar Kreta, Rethymnon.
Heb dr nu al zin in!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 22:54

Vanavond 8 daagjes Rhodos geboekt :D 1 mei vertrekken we..
Ben heel benieuwd, nog nooit die kant op geweest! Zitten in hotel Avra Beach.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 22:23

Rhodos stad kan je bezoeken oa

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 22:25

Rhodos stad is mooi maar r*te druk.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 22:30

Of naar lindos gaan op excursie

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 19:29

Ik hou van Griekenland! <3
Ga dit jaar naar Zakynthos, nog nooit geweest :P Heb er zin in! :D

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 19:47

Wij zijn al een keer naar Rhodos geweest, en gaan dit jaar naar Chios. Van horen zeggen dat het nog niet heel toeristisch is.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:45

Ik ga van 10 juli tot 1 augustus! Eerst 10 dagen Paros, met een vriendin en zonder m'n ouders, dan pakken we de boot terug naar het vasteland, en dan de bus naar m'n familie in Nafplio, waar m'n ouders dan ook naartoe komen vanuit Istanbul :) Heb er dus heel veel zin in, alleen al om m'n familie weer te zien! Oh, en daarna doen we nog een paar daagjes Athene :)

_JY_ schreef:
Ik ga in de meivakantie naar Griekenland met school. We maken dan een 'rondreis' door Griekenland, eigenlijk alleen maar vasteland, maar dat maakt me niet zo uit. :P We gaan in ieder geval naar: Athene, Nafplio, Mykene, Nemea, Kaiafas en Delphi. :D Heb er echt heel veel zin in!

Nafplio is zo leuk! Echt een heel mooi stadje, en de omgeving is ook heel mooi, en afgezien van Griekse toeristen ook geen massatoerisme. :j

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:48

Vorig jaar was ik in Zakynthos, dit jaar wordt het Kos, 11 dagen in juni.
Heb er al zin in, vooral als ik nu buiten kijk, met al die regen....

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:55

ooooh ik wil ook weer naar griekenland! helaas dit jaar naar turkije :(
welk gedeelte ga je? je moet zeker eens de schildpadden gaan bezoeken (en doe dat aub niet met een glazen bodem boot) en verder lekker een scooter of quad huren en lekker rond gaan rijden :D
lekker eten kun je bij ole ole in agios sostis

Edit: het gaat over zakynthos ;)
Laatst bijgewerkt door blazelover op 10-04-12 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:56

raket schreef:
Vorig jaar was ik in Zakynthos, dit jaar wordt het Kos, 11 dagen in juni.
Heb er al zin in, vooral als ik nu buiten kijk, met al die regen....

Hoe vond je Zakynthos?
Ik ben eigenlijk nog nooit op het vasteland geweest.. Wil ik ook wel eens heen! :)

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:59

Zakynthos was wel leuk, voor wat ik wilde: eten, cocktails. strand en boeken lezen. Wij zaten in Kalamaki, was leuk. Ik heb ook schildpadden bekeken. (vond het niet zo bijzonder) en paardgereden, dat was wel erg leuk en paarden stonden er goed bij. Er zijn geen ruiterpaden dus we reden door weilanden etc en sloten. Je mocht niet aan het strand vanwege de schildpadden en je mag dus ook s avonds het strand niet op.

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:10

Ow zie net dat ik vergeten ben om bij mijn post te zetten dat het over zakynthos ging :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:26

Ik ben eigenlijk nog maar 1 keer op een eiland geweest :') Paros en Santorini, in 1 vakantie.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:34

Ik ga dit jaar, voor het eerst in jaren, niet naar Griekenland. |( Ik ben in maart naar Gran Canaria geweest, omdat het weer dan nog niet goed genoeg is in Griekenland. In juni ga ik met 5 vriendinnen naar Turkije, all-in omdat dit het goedkoopst is voor een "luxe-vakantie" en een paar vriendinnen krap bij kas zitten. In juli blijf ik in Nederland, o.a. i.v.m. paard, en in oktober ga ik naar zuid-Spanje omdat een vriend daar trouwt en plak ik er gelijk een weekje aan vast. Meer vakantie kan ik niet opnemen dit jaar. :D Ik baal wel, zeker nu de Grieken wel wat toeristen kunnen gebruiken. Mijn man gaat nog wel in oktober op zakenreis naar Athene/Pireus en hij zal nog wel een paar dagen op familiebezoek gaan aansluitend. Dus ik wens iedereen een fijne vakantie in Greece!

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:59

raket schreef:
Zakynthos was wel leuk, voor wat ik wilde: eten, cocktails. strand en boeken lezen. Wij zaten in Kalamaki, was leuk. Ik heb ook schildpadden bekeken. (vond het niet zo bijzonder) en paardgereden, dat was wel erg leuk en paarden stonden er goed bij. Er zijn geen ruiterpaden dus we reden door weilanden etc en sloten. Je mocht niet aan het strand vanwege de schildpadden en je mag dus ook s avonds het strand niet op.

Komt goed uit, dat is ook zo ongeveer wat ik wil gaan doen :P
Wij zitten in Aghios Sostis, appartementen die aan het strand liggen dus dat kan nooit verkeerd zijn :)