En je gaat heus niet crashen hoor, de kans is groter dat je met de auto aangereden word dan dat je vliegtuig crashed. Hopelijk heb je nu niet ook autovrees want dan doe ik mezelf iets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Het verschilt heel erg van persoon tot persoon. Mij kun je een heel pak valeriaanpilletjes voeren, dan ben ik 5 minuten een beetje tam, maar daarna nog zo nerveus/druk als daarvoor, terwijl ik bij oxazepam praktisch alleen die pillen maar hoef te zien en ik zwalk al rond als een atactische olifant.jasmijn89 schreef:primatour blijf je wel een tijdje duf van!
van 1tje natuurlijk niet, maar dan helpt het ook niet echt.. dus als je dan 'genoeg' neemt is het niet erg gezellig voor je mede reizigers..
Ik ben van een halve al 4 uur zo stoned als een garnaal.![]()
Dus meer dan één raad ik niet aan hoor
Asyaa schreef:Vliegen is niet leuk, vliegen is saai.
Vliegen is synoniem aan wachten. Wachten bij de auto, bij de ingang, voor het inchecken, bij het inchecken, bij de douane, voor paspoortcontrole, bij paspoortcontrole, voor het boarden, bij het boarden, voor het opstijgen, jippie opstijgen, en meer wachten tot je er bent, tot je geland bent, tot je bij de gate bent, tot je door de paspoortcontrole, tot je je bagage hebt en als je echt geluk hebt verzinnen ze er nog wel wat bij.
Als ik jou was zou ik me meer zorgen maken om de hoeveelheid knieruimte dan dat dat ding naar beneden komt.
_Summerly_ schreef:Bizzybijtje schreef:Het verschilt heel erg van persoon tot persoon. Mij kun je een heel pak valeriaanpilletjes voeren, dan ben ik 5 minuten een beetje tam, maar daarna nog zo nerveus/druk als daarvoor, terwijl ik bij oxazepam praktisch alleen die pillen maar hoef te zien en ik zwalk al rond als een atactische olifant.
Ik ben van een halve al 4 uur zo stoned als een garnaal.![]()
Dus meer dan één raad ik niet aan hoor
_Summerly_ schreef:Het verschilt heel erg van persoon tot persoon. Mij kun je een heel pak valeriaanpilletjes voeren, dan ben ik 5 minuten een beetje tam, maar daarna nog zo nerveus/druk als daarvoor, terwijl ik bij oxazepam praktisch alleen die pillen maar hoef te zien en ik zwalk al rond als een atactische olifant.
Sammie schreef:Ik heb ze eigenlijk tegen examenstress, maar als ik ze voor een examen inneem komt er van dat examen weinig meer terecht._Summerly_ schreef:Het verschilt heel erg van persoon tot persoon. Mij kun je een heel pak valeriaanpilletjes voeren, dan ben ik 5 minuten een beetje tam, maar daarna nog zo nerveus/druk als daarvoor, terwijl ik bij oxazepam praktisch alleen die pillen maar hoef te zien en ik zwalk al rond als een atactische olifant.Ik heb laatst een oxazepam op voor tijdens het vliegen. Niks gemerkt, niks gevoeld
Meestal is de voor'angst' erger dan dat je eenmaal vliegt. Jezelf van te voren dus niet te gek maken, als je het echt niet vertrouwt een kalmeringstabletje innemen. Ennuh.. je MAG het best spannend vinden, hoor.Het is toch allemaal nieuw en je weet niet precies wat je kan verwachten, dus sta je zelf toe het spannend te vinden. Vliegen zelf is vrij saai, dus neem voldoende mee om je te vermaken. Het ligt erg aan het toestel/maatschappij of je wel of geen muziek/tv/film e.d. heb. (evenals een maaltijd tijdens de vlucht)
Asyaa schreef:Neus dicht knijpen en door je neus uitademen.
Slikken.
Met kiezen over elkaar.
Allemaal veel gebruikte manieren om je neus te klaren![]()
Kaugom is een makkelijke manier om het continu te doen.