Wie is er wel is op Cyprus geweest?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:36

Wij zijn er een aantal jaar geleden ook geweest, in het Griekse gedeelte bij Protaras. We hebben een auto gehuurd en zo het eiland verkend. Zijn ook in Nicosia geweest in het Turkse gedeelte. Je gaat dan gewoon te voet "de grens" over en kan dan eventjes aan de andere kant neuzen. Ook nog een leuk waterpark bezocht http://www.waterworldwaterpark.com/. Wil je echt feesten dan moet je in Aiya Napa zitten denk ik!Al met al vond ik het een erg leuke vakantie.

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:34

Ayanapa staat bekend om de stranden en uitgaangelegenheden (barst van engelsen daar). Wij zijn daar ook een dagje geweest, erg leuk, mooi strand! Wel druk :))

Mareng

Re: Wie is er wel is op Cyprus geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:38

Ik heb er 3 maanden gezeten... In Paphos.. Het ligt eraan wat je zoekt, Paphos is leuk maar de stranden zijn er wat minder dan bij Aya Napa. Het Troodos gebergte is erg mooi en er zijn in de buurt van Paphos ook wel cultuurdingentjes.. Aya Napa barst van de Engelsen en de Zweden. Nicoasia is een aanrader en tegenwoordig kan je ook op vakantie naar het Noorden van Cyprus! Wel via Turkije! In het hoogseizoen is het bloedheet, echt bijna niet uit te houden!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 09:29

Mijn vriend en ik willen naar een hotel in Kyrenia gaan, dit is in het Turkse gedeelte. Het ziet er allemaal goed uit maar is het Grieke deel echt zoveel leuker?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 09:53

Ik zou persoonlijk liever naar de Griekse kant gaan denk ik.
Verder wil ik gewoon een mooi strand, een beetje cultuur en zeker geen schreeuwende jongeren en allemaal discotheken om me heen.. -O-

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 09:56

Hm lastig. Het hotel krijgt van zoover en 8 en ligt direct aan het strand en ligt in een rustige omgeving. Het klinkt wel goed :)

sammiesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 11:04

Wij hadden toen ook een leuk hotel in Kyrenia, 4sterren. Toch werd het afgeraden omdat er om
het hotel heen weinig goeds is geregeld. Toerisme moest daar volgens hun eerst meer op gang komen.