Ik ga 1 juni, examenreis.. Wij zitten in het oude gedeelte geloof ik.. Verdere activiteiten die we daar willen doen hebben we nog niet zoveel over nagedacht, maar denk dat wij voornamelijk feesten en overdag uitrusten hahaha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilde_q schreef:Ik ga ook naar albufeira dit jaar !
Eind jullie en wij gaan 11 dagen. Appartement en alleen maar overnachting. Dus zelf broodjes kopen/maken en lekker niet afhankelijk van het hotel
Wij huren een auto( mijn partner mag rijden)voor aan aantal dagen zodat we naar Lissabon kunnen gaan.
Je moet inderdaad minimaal 22/23 zijn en een x aantal jaar je rijbewijs hebben. Anders ben je niet verzekerd
_Tamara schreef:Is Lissabon dan aardig dichtbij? Dan wil ik dat ook wel gaan doen, lijkt me wel erg leuk.
Ik ben vorige week trouwens nog over Faro gevlogen, je bent daar echt zo vanaf Amsterdam. Is maar 2.5 uur!
Citaat:Ieder jaar, op 14 augustus, is het groot feest in Albufeira. Tijdens dit 'Festa da Ourada' herdenkt men de beschermheilige van de vissers, 'Nossa Senhora da Ourada', met een tocht die vanaf de kerk over de promenade langs de zee loopt. Het hoogtepunt van de tocht is een enorm nachtelijk vuurwerkspektakel op de Praia dos Pescadores.
Larachel schreef:Ik ga samen met 2 vriendinnen 25 juli tot 3 augustus naar Albufeira, tien dagen. Heb er erg veel zin in!
Wij zitten in het oude gedeelte , app cerro mar atlantico. Nog meer mensen die er in deze tijd zijn ?