Ik ben vorig jaar ook geweest eerst nog 4 dagen Boedapest in geweest. Heb in een fantastisch hostel geslapen 2 minuten van het station vandaan voor 10 euro per nacht. Je moet zeker de bar ik denk dat het Simple heet of iets dergelijks. Als je echt van stappen houdt kun je ook naar het Dokk gaan de grootste club van Boedapest. Het is heel terrein met 5 verschillende areas en dus ook elke muzieksmaak er staat zelf een boot waarop je kunt feesten. Daarnaast ben ik via een tourbus door Boedapest geweest wat ook erg leuk was. Ik heb 6 dagen op Sziget geslapen en daarna nog 1 nacht in het hostel om bij te komen. Ongeveer 1 km lopen vanaf Sziget zit een hele grote supermarkt waar ik mijn tent, slaapzak, luchtbed en stoel heb gekocht wat overigens erg goedkoop was, waarna ik aan het einde alles aan het hele gelukkige Hongaar gegeven heb. Ik ben met het vliegtuig naar Wenen gevlogen daar uit geweest en toen met de trein naar Boedapest gegaan wat een hele mooie ervaring was. Ik vond de hele vakantie echt fantastisch maar ben nog nooit zo uitgeput geweest haha.