Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dan moet dat dus wel goed komen.
ik zet het op m´n lijstje
Zijn vaak wel redelijk aan de prijs, maar het is het waard.
) Kan je ook mee rijden (als ze niet megabreed zijn en een goede hak hebben) vaak is dat ook warmer dan bijv. jodphurs en het is handiger meenemen/scheelt ruimte.
ik ga dan ook nog wel even opzoek naar waterdichte jodphurs. ik vind het zonde om mijn zelf ontworpen nikes te gaan verpesten aan het rijden
).
en word dus ook eerder bruin dan rood..

het is in de zomer opgenomen nota bene
en ze slapen wss in campers oid, niet eens in een tentje... (of wel? Dan nog, is best te doen
).
Ik had het echt kouder verwacht.
met alle dingen die ik mee ga nemen, afritsbroek staat er ook zeker op!
dit was mijn 2e dag, op weg naar de plek waar ik ging werken. Foto is genomen door de voorruit van de bus.
de buschauffeur reed gewoon door, hij wilde natuurlijk op tijd rijden, hij was dan ook niet zo vrolijk toen we zagen dat er een vrachtwagen en een bestelbusje van de weg af waren gereden 
in mijn profiel zie je nog wel een foto van de eerste periode dat ik er was, de sneeuw die viel was vooral natte en in het hoogland/op de berg blijft het sowieso langer liggen. Maar zoals ik al eerder zei, afgelopen jaar bleef de zomer maar uit, dus er lag langer dan normaal sneeuw
Dat was wat ik van de IJslanders overal hoorde iig. In mei viel er zelfs nog 30 cm sneeuw in het oosten (en een vulkaan in het zuiden barstte uit, wij zaten precies goed!
)
de weersvoorspellingen een beetje bekijken rond die tijd, dan moet het wel goedkomen toch??
wel een hoop foto's maken hè
Suusie22 schreef:ja ik wist al dat alles gedesinfecteerd moet worden enzo. maar hoe kun je dan bewijzen dat je het gewassen hebt op 40°c of hoger?