We hoeven verder ook niet naar het strand, alleen om er onderwaterleven te bekijken. Was dat daar ook mooi of heb je dat niet gezien?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eenmaal daar binnen waren we de enige blanken! Heel leuk om daar dan tussen te staan
.
Hadden ook heel veel contact met het personeel! Heb zelfs nog soms via sms contact met de schoonmaker! Meestal sturen we hem tussen kerst en oud&nieuw 30s50euro
Wow, wat heb ik het naar mijn zin gehad daar. Oeganda ligt in Afrika naast Kenia en Tanzania, maar is veel veelzijdiger dan deze landen qua bezienswaardigheden. Een prachtig land, niet te groot (wel slechte wegen, dus reizen gaat toch wel erg traag), veel verschillende soorten landschappen (van hooggebergte met sneeuwtopjes, tot het victoriameer met de Nijl, tot prachtige savanne en steppelandschappen, het is er allemaal) en een zeer vriendelijke bevolking.

Maar mijn ouders zijn er natuurlijk ook nog.
(wij hadden een tussenstop van 3 dagen in New York gepland, dat ligt wel aan de oostkant ja). Maar inderdaad, Amerika is wat meer standaard. Wij trokken daar rond met een camper. Je krijgt dan wat meer de bekende dingen te zien, waarvan ik niet verwacht dat ze er over 20 jaar niet meer zijn. Terwijl dat wel is waarschijnlijk bij bijvoorbeeld de berggorilla's in Oeganda, die zijn er nog maar zo ontzettend weinig (700 in de hele wereld of zo).
Dat vind ik wel een minpunt, omdat vooral m'n vader en ik toch wel grote onderwaterliefhebbers zijn, dus dat willen we ook wel écht zien in onze vakantie.
Ik weet niet, ik ga dan liever ergens heen waar niet 'iedereen' komt.
Lijkt net een zee, maar helaas kun je er dus niet in zwemmen. Ik snap wel dat je dan graag iets wil waar je wel kunt zwemmen. Dan is Oeganda niet echt een goed land, vrijwel geen zwembaden en eigenlijk ook geen open water waar je fatsoenlijk kunt zwemmen.
Dat was overigens wel leuk met onze reisgroep, iedereen zocht eigenlijk wel iets exclusiefs...
Gaat vooral om een plek waar we kunnen duiken/snorkelen. Maar toch, je foto's hebben me wel een beetje enthousiast gemaakt. We gaan binnenkort naar het reisbureau dus we gaan Oeganda zeker even meenemen
Nog een reden om een wat onbekender land te kiezen.
Hoe is de natuur daar?
, 6 dagen Sydney smaakt naar meer.
en veel te zien.
; lees mijn blogje:http://psydoxy.reismee.nlof stuur een PBtje 
Marit schreef:Thailand gaat hem helaas niet worden omdat mijn ouders daar al eens zijn geweest. Is Vietnam een beetje vergelijkbaar met thailand?
Het worden absoluut geen pretparken en op het strand liggen, dat moet ik maar met vrienden doen. En dat is ook zo.
Mijn ouders zijn ook in Costa Rica geweest, dat vonden zij ook ontzettend leuk. En een stuk luxer dan Oeganda en goedkoper. Enige nadeel is het tijdsverschil, maar dat heb je bij bijna alle bestemmingen natuurlijk.
Zij vonden het echt een super gave reis en een nette prijskwaliteit verhouding vergeleken met Afrika (dat is wel heel gaaf, maar ook heeeel duur).