Newcastle

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:24

Ik heb het ook een keer gedaan met een paar vrienden, heel goed te doen! Je wordt met de bus midden in het centrum afgezet. Alles is binnen handbereik! Vooral de shoppingmall is mooi, en dan bedoel ik vooral de etalage met al die naaimachines in de etalage! Zeer indrukwekkend. Het enige wat oliebol was, was het weer. Heel koud en nat!

But go and enjoy! ;)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:22

SulJinty schreef:
Dat kleine stukje vanaf het station naar het winkelcentrum is makkelijk aan te lopen hoor.

Ik vond Metro Centro niet te lopen, het ligt helemaal buiten de stad. Wij waren met de bus zeker 20 minuten onderweg. Ik weet natuurlijk niet welke mall jij bedoeld, maar het grootste winkelcentrum van Europa kan je alleen bereiken met de bus vanaf het station.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 16:01

We zijn weer terug!!

Wij hadden de simpelste hut maar ik vond hem helemaal prima. We hebben heerlijk geslapen. Je hebt twee heerlijk slapende bedden, een badkamertje, twee grote spiegels (erg handig met twee meiden ;) ). Wat heb je in godsnaam nog meer nodig? We hadden wel hele flinke zeeslag dus vooral de eerste avond was erg misselijk. Maar verder erg naar de zin gehad op de boot.

Wij werden ook afgezet bij het centraal station en hebben toen idd bus 100 naar metro centre genomen. Ik denk dat dat toch wel een dik kwartier met de bus was, dus lopen zou ik zeker niet aanraden. Shopping mall was echt super leuk :+ Al heb ik het gevoel dat wij een beetje rondjes hebben gelopen in twee van de vier delen :o