Tof dat je je ervaringen met ons deelt!
Ik ben niet zo'n einzelganger dus ik denk dat ik maar gewoon goed moet zoeken naar iemand die met mij mee wil haha.
Mag ik nog vragen via welke organisatie je alles hebt laten regelen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Wat een toffe reacties! Dat vind ik echt heel leuk![]()
![]()
@amalarab:dankje, je zusje heeft het goed bekeken. Het is echt een geweldige reis
@silvester: inderdaad, wie weetIk kan het je alleen maar aanraden
@1234: we hebben inderdaad een geweldige huwelijksreis gehad, en ook helemaal ons dingLeuk dat je die dingen herkent! Zo'n rondreis door China lijkt me op zich ook al boeiend. Verschillen de streken nog veel van elkaar?
Hoogtevrees moet je daar idd niet hebben....
*knip* )
Wendy schreef:@anya: jij mag nooit meer radenIk weet niet of het toen ook al zo was, maar ze hebben er dus echt een entertainment park van gemaakt. Bioscoop, segway rijden, draaimolens en biertentjes. Heel bizar.
@krista: er zijn meerdere organisaties die dit soort dingen aanbieden, maar wij hebben het gedaan via mevo reizen. Kleine organisatie en relatief dicht bij ons in de buurt, was wel zo handig met bepaalde dingen overleggen: we konden gewoon even langs gaan
@1234: ik vond het al zo'n verschil tussen Datong en Beijing... In Datong kwamen echt nauwelijks toeristen, gelukkig waren we in Beijing al een iets normaler verschijnsel