Prachtige foto's. Ben een klein beetje fan van iCarly
haflingertje
Geplaatst: 19-11-11 18:31
Geweldige foto's! Heel herkenbaar allemaal, we zijn afgelopen September 3 weken geweest Alleen ben ik zelf bij LA ink ook echt binnen geweest, en heb ik een prachtige tattoo laten zetten
Wauw wat een geweldige reis, staat ook zeker op mijn lijstje
Guinevere
Geplaatst: 20-11-11 16:53
Mooie foto's Charles! LA is een van mijn favoriete steden en na het zien van je foto's krijg ik weer helemaal heimwee.
Charles
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-11 17:59
purny schreef:
Prachtige foto's. Ben een klein beetje fan van iCarly
Wat leuk! Het is ook een leuke serie, maar alleen als het niet Nederlands wordt nagesynchroniseerd.
Verder bedankt allemaal! Haflingertje wat gaaf dat je een tattoo hebt laten zetten daar? Was Kat er of niet? Want iedere keer dat ik langs gereden ben heb ik haar niet gezien.
haflingertje
Geplaatst: 20-11-11 18:43
Charles schreef:
Haflingertje wat gaaf dat je een tattoo hebt laten zetten daar? Was Kat er of niet? Want iedere keer dat ik langs gereden ben heb ik haar niet gezien.
Ik ben er ook echt super blij mee! Kat was er niet, wel andere bekend van tv
Wauw ! Wat een droomvakantie zeg ! Wat moeten jullie genoten hebben En die meisjes Hilarisch!
Nann__
Geplaatst: 28-11-11 11:07
Ah wat super gaaf zeg! Ik begrijp dat je hier lang voor hebt moeten sparen maar ik geloof uit je verslag te lezen dat je een ontzettend leuke en gave vakantie hebt gehad! Vind je foto's echt super gaaf.
Splinter
Geplaatst: 28-11-11 11:12
Gaaf zeg! Wij zijn in sep/ okt ook geweest, oa ook LA en Vegas, gaaf dat je bij de opnames van TBBT geweest bent!
Ik moest en zou ook de ster van Johnny Depp vinden
Niet heel veel mensen inderdaad! Sterker nog, ik ga in April terug en ben weer uitgenodigd bij opnames van The Big Bang, ik ga weer een opname bijwonen!!
Voor nu heb ik nog niets geboekt, vorige keer heb ik een pakket geboekt bij Expedia. Meest voordelige is boeken via Arke, die vliegen sinds kort rechtstreeks op LAX. Heb je daar al naar gekeken?