Tunesië - Djerba

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Tunesië - Djerba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 21:07

Fijn :') Ik ben snotverkouden, last van mijn keel en oren en neus en ben best snel moe

Great timing, ben normaal nooit ziek

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:09

misschien door je prikjes renee.. komt vast wel goed :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 21:20

nee denk het niet, daar kon je wel misselijk enzo van worden maar volgens mij niet verkouden enzo :')

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:22

een verkoudheid heb je zo te pakken met dit weer, vast zo weer over :D nog een paar dagen te gaan :D :D

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:23

Beterschap dan maar!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 21:23

nadeel is dat ik trommelvliezen heb die héél gevoelig zijn en waardoor ik dus heel slecht tegen druk kan (zal martine ook wel merken als ik dingen niet goed hoor ofzo :') ) en hierdoor verga ik dus van de pijn met dalen in het vliegtuig, en als je verkouden ben is het altijd net even wat pijnlijker :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:40

Heeeel veel water drinken bij landen! Dat helpt bij mij altijd ;). Maar dan ook echt drie liter... Is alleen gelijk na landen rennen naar het toilet :').

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 21:44

3 liter :oo wow :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:46

Helpt wel om mn oren open te houden, zodra ik stop slaan ze dicht. Dus ja dan maar de hele tijd blijven drinken :).

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:04

Ah irritant, je kan nu toch van die speciale oorknopjes oid kopen in het vliegtuig die er tegen zouden moeten helpen? 3 liter water := hihi. Ik neem meestal een kauwgom of een zuurtje ofzo, maar heb er niet noemenswaardig last van zoals jij. Gelukkig is er wel gelijk een wc, nog voordat je de douane doormoet :') daar moet je trouwens, als je als laatste aankomt, lang wachten.. Beste is dus om gelijk als je het vliegtuig uitgaat in het busje bij de deur te blijven staan (het busje rijdt dan zo'n 50 meter met je naar het gebouw :+ ), daar gelijk uit te stappen en als eerste door de douane heen te gaan. Daarna is er ook nog een wc :+ Als je als laatste in de rij pas aan de beurt bent kan het echt lang duren, ze treuzelen echt enorm soms.. Bagage zijn ze over het algemeen erg snel mee :j

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:07

Wat leuk!! Heel veel plezier en jij natuurlijk ook Martip :D Solly jeugdsentiment lolletje :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:39

evdpanne, hoe kom jij aan 3 liter water in het vliegtuig en hoe drink je dat in Godsnaam op met de landing, landen duurt misschien 5 minuten ofzo. :P

Maar idd, water drinken helpt, of kauwgom. :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 16:46

lakshmi schreef:
Ah irritant, je kan nu toch van die speciale oorknopjes oid kopen in het vliegtuig die er tegen zouden moeten helpen? 3 liter water := hihi. Ik neem meestal een kauwgom of een zuurtje ofzo, maar heb er niet noemenswaardig last van zoals jij. Gelukkig is er wel gelijk een wc, nog voordat je de douane doormoet :') daar moet je trouwens, als je als laatste aankomt, lang wachten.. Beste is dus om gelijk als je het vliegtuig uitgaat in het busje bij de deur te blijven staan (het busje rijdt dan zo'n 50 meter met je naar het gebouw :+ ), daar gelijk uit te stappen en als eerste door de douane heen te gaan. Daarna is er ook nog een wc :+ Als je als laatste in de rij pas aan de beurt bent kan het echt lang duren, ze treuzelen echt enorm soms.. Bagage zijn ze over het algemeen erg snel mee :j

Ik volg je oma wel :P zeg maar tegen je oma dat ze me kan herkennen aan een klein iemand (1.60) met lang bruin haar in een enkele vlecht :')
Moet ik dan direct uit het vliegtuig in een bus gaan? en waar krijg ik dan de bagage ? :')

Ik neem nu een vitamine C bom, hoop dat ik snel beter ben, mijn ogen tranen, niesgevoel en snotterneus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 17:11

Gezicht stomen :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 17:20

Voor de druk op je oren, neus en ogen gebruik ik altijd neusspray van otrivin. Dat zorgt ervoor dat de boel tijdelijk opengaat en de druk wegkan. Heb een chronische bijholte ontsteking die zeker met vliegen duidelijk aanwezig is >;)

En verder heeeeel veeeeel plezier!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 18:56

Anthea schreef:
evdpanne, hoe kom jij aan 3 liter water in het vliegtuig en hoe drink je dat in Godsnaam op met de landing, landen duurt misschien 5 minuten ofzo. :P

Maar idd, water drinken helpt, of kauwgom. :j

Uhmmmm als ik geluk heb kan ik zelf mn flesjes vullen als er een toilet zit na de tassencontrole op schiphol ;). En anders kopen in het vliegtuig (en als ik een lieve stewardess tref krijg je het gratis). En ik krijg zodra het vliegtuig gaat zakken al last van me oren en niet alleen de laatste paar meter dat ie echt daadwerkelijk gaat laden... Dus dat is geloof ik minimaal half uur :P.

Die dopjes heb ik ook maar dat werkte eigenlijk ook niet, en toen kwam dr een keer een stewardess met deze tip en dat werkte :D. Je moet de hele tijd blijven slikken en daardoor blijft alles goed open!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 19:11

ik heb ook echt de gehele daling last van mijn oren, dopjes werken niet. Soms als ik geluk heb, heb ik eens een keer geen last, maar tot nu toe was het 9 van de 10 raak :') en gezien we een tussenlanding maken... :)) 2 x landen :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:16

Owwww das helemaal fijn.... En dan ben je waarschijnlijk net de lucht in en dan ga je weer zakken... Ik ben ook altijd helemaal doof als we net geland zijn, het is echt snel als ik na een uur weer mensen kan verstaan :'). Das altijd heeel handig...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 19:19

poedersuiker zijn het ook _-:( Ben nu mijn cameratas helemaal aan het inpakken, camera, geheugenkaarten, cardreader, oplader, lenzen etc :+

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:26

Zou wat zijn als je die tas vergeet :=.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 19:27

die bewaak ik met mijn leven, word mijn handbagage :)) die ga ik echt niet meegeven aan iemand anders :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:28

Die heb ik ook altijd bij me in mn trolley inderdaad, en mn laptop :D. Die doe ik ook maar niet in m koffer als ik zie hoe ze daar mee omgaan....

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 19:28

laptop doe ik idd ook in mijn trolley :j

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:15

Echt heel veel plezier toegewenst wordt vast een top ervaring :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 21:48

Ik krijg met geen mogelijkheid mijn cameratas in mijn trolley met laptop erbij ;(