Fright nights 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Lys

Re: Fright nights 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 18:51

Me vriendin wil ook. Ik ben alelen echt een scheitebak. Ik durf al niet eens in gewone spookhuizen. Ik ben dus bang dat je dit al helemaal niet ga overleven :=

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 18:54

Ach als je eenmaal binnen bent loop je vanzelf wel door :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:46

Ik ga volgende week vrijdag samen met een vriendin. Ik ben nog nooit naar de walibi fright nights geweest. Wij hebben kaarten voor PsychoSh0ck en The Villa :).

Het zal wel goed druk zijn, herfstvakantie voor een deel van het land en (het laatste weekend) halloween. Ik heb echter het geluk dat ik een doktersverklaring heb dat ik niet in de wachtrijen kan staan bij de gewone attracties(spookhuizen zal wel moeten), want ik heb heel snel dingen uit de kom en kan niet zo lang staan. Dus ik mag overal door de uitgang naar binnen :)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:13

Mmmm
Ik heb vorige week kaartjes besteld en ook betaald
Maar nooit een mail binnen gekregen of kaartjes
Betalingsbewijs dan maar meenemen?
Zo even me moeder vragen of ze even belt

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 18:14

Ik ben er weer bij! :D Ik ga vrijdag heen, maak wel ff fotos! :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 18:55

Ik ga zondag :D. Met 7 vrienden, dus totaal een groepje van 8.
Zal wel lachen worden, want 1 van die meiden vindt serieus Scary Movie al eng :')...

Wij hebben alleen een kaartje voor Psycho Shock en dan gewoon het park.
Ben benieuwd, ik ben niet bang aangelegd, maar het schijnt wel goed te zijn... Kan neit wachten!

Edit: Corientjuh... Die kaartjes moet je via je mail uitprinten. Kan zelfs ook nog via de site zelf geloof ik. Heb je geen reserveringsnummer/betaalnummer op je betalingsbewijs staan? Misschien kan je daarmee inloggen en nog eens uitprinten. En anders zou ik ze even bellen voordat je gaat, scheelt je weer wachten (en de mensen in de rij achter je ook ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:00

Ik ga dit jaar ook met een aantal collega's ... heb er eigenlijk geen geld voor, maar mijn super lieve collega's hebben mijn kaartje gesponsord. Dus nu kan ik ook gewoon heen *\o/*

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:02

Ik ga zelf niet, maar een kennis van me werkt als fight actor bij Psycho Shock, heb ook al filmpjes van hem online gezien, dus ik heb toch n beetje de lol...

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:40

Heb ze inmiddels
Me moeder had eventjes gebeld :)

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:46

Ik heb voor alle 4 (alice in horrorland, psycho shock, the villa, & eddy's house) een kaartje gekocht :):)
Heb er zin in! ~~}>

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 15:54

Gisteren geweest was erg leuk :D

Quinty97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 16:28

ik ga elk jaar naar walibi fright nights, en ben elk jaar weer bang haha
het maakt niet uit met hoeveel je gaat, als je bang bent zien ze dat een maken ze je juist banger haha
en ze rennen achter groepen meisjes aan omdat die het snelst bang zijn.
die hauned houses moet je apart betalen maar daar ga ik nooit in, dan schijt ik al helemaal in me broek xd.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 16:39

Waaaaaah ik ga morgen en ik ben nu al bang!!!! heb kaartjes voor alle vier de haunted houses maar ik heb spijt want durf niet eens in het spookhuis op de kermis. :')

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 21:12

Ah ik ga zondag voor het eerst. :') En ik ben helemaal geen held. Gelukkig ga ik met een vriendin en haar vriend van 2.06 en heel breed. :') En we hebben kaartjes voor die clown en die kermisshow ofzo. Vind het eigenlijk helemaal niets he. _O- Ik krijg al hartkloppingen als ik eraan denk _O-

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 14:15

Ik ga zondag, samen met 4 vrienden. Ben zelf niet echt bang, vorig jaar ook niet, nergens van geschrokken.. Maar 2 vriendinnen vonden het wel echt doodeng en ik had de grootste lol! haha :P We hadden vorig jaar wel kaartjes voor the villa, maar er stond zo'n enorm lange wachtrij, dat we hem maar over hebben geslagen.. Wel jammer, want was er graag in gegaan..

Ik ben benieuwd dit jaar, ik heb er echt super veel zin in!! :D

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:55

Ik ben gisteren geweest, echt te geweldig voor woorden. Die haunted houses zijn zoooooo eng, maar zo leuk gedaan.
Tis je geld dubbel en dwars waard, alleen jammer van de ellelange wachtrijen.

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:01

xMK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:23

Ik was er afgelopen zondag en wij hadden voor 2 Haunted Houses tickets (Psychoshock en Funhouse of Fear) maar we zijn in beiden niet geweest, omdat de rijen door de hele scarezone heen slingerde zo lang waren ze. Ik schatte wel ongeveer 2 uur wachttijd in per Haunted House, zonde.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:40

Ja klopt die storing
Vrijdag ochtend waren we direct erin geweest
Vrijdag na haunted house wouden we nog een keer maar toen was die dus kapot

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:45

Ik ben Zondag gegaan en ik vond het echt geweldig. :D
We hadden 's middags lekker rondgelopen en de Goliath (wachttijd van dik een uur maar ach) en de boomstammen gedaan (ook lang gewacht) maar het was erg gezellig. Wij hebben 3 van de 4 spookhuizen gedaan, de vierde haalden we helaas niet meer. De eerste was psycho shock, ik was echt heel bang van te voren en het wachten was koud en lang, maar het was super leuk! Op het begin stond Mortis ons op te wachten en hij zag aan me dat ik bang was, hij rook de poep al in mijn broek, haha. :P Maar ik heb zo gelachen en erg veel gegild. :P Vooral de spacebril die je kreeg vond ik leuk haha.
En Alice in horrorland en Eddie's funhouse of fear hebben we ook gedaan, heb nog nooit in een wachtrij gestaan waar een bar in was gebouwd (Eddie's funhouse :P ) haha!

Al met al, ben erg veel geschrokken maar heb enorm veel lol gehad, ook om de gillende en wegrennende meiden met de engerds op hun hielen haha!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:21

xMK schreef:
Ik was er afgelopen zondag en wij hadden voor 2 Haunted Houses tickets (Psychoshock en Funhouse of Fear) maar we zijn in beiden niet geweest, omdat de rijen door de hele scarezone heen slingerde zo lang waren ze. Ik schatte wel ongeveer 2 uur wachttijd in per Haunted House, zonde.

Dat is niet waar, voor de Villa en Alice in Horror een half uur, en Eddies funhouse en Psycoshock een uur. en de rijen waren er grappig omdat er continue gegild werd door alle enge monsters. En bij Eddies funhouse was het binnen wachten echt super grappig en eng.

_Sascha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:22

Hallo allemaal!
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik ben nog heeeel erg op zoek naar 2 kaartjes voor 3 haunted houses van walibi fright night voor zondag 30 oktober!
Ik zoek 2 kaartjes voor: eddie's funhouse of fear, the villa en psychoshock.
Ken je iemand die er 2 over heeft of heb je er zelf misschien 2 over voor 1 van deze, of alle spookhuizen stuur me dan alsjeblieft even een berichtje! :)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:52

_Sascha_ schreef:
Hallo allemaal!
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik ben nog heeeel erg op zoek naar 2 kaartjes voor 3 haunted houses van walibi fright night voor zondag 30 oktober!
Ik zoek 2 kaartjes voor: eddie's funhouse of fear, the villa en psychoshock.
Ken je iemand die er 2 over heeft of heb je er zelf misschien 2 over voor 1 van deze, of alle spookhuizen stuur me dan alsjeblieft even een berichtje! :)

Je kan die kaartjes volgens mij gewoon online kopen op de website van de Fright Nights :)

Edit: Zie dat ze uitverkocht zijn :(

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 10:38

Ik ben gister geweest en was weer echt super tof :)
We hadden kaartjes voor alle spookhuizen maar de psychoshock hebben we niet gedaan, want die leek ons net iets te eng.

Zijn jullie trouwens naar de scarezone carmatotz geweest? Die was echt vet, met die dj en dansers. We hebben daar echt een uur gezeten :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:09

Ik ga morgen, kaarten voor alle vier de huizen.