. Vind het leuk bokker te meeten, en ik kan gelijk een leuke rit voor je regelen op m'n werk
.Jullie gelijk dan maar even voor laten proeven:

Tanah lot vandaag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vind het leuk bokker te meeten, en ik kan gelijk een leuke rit voor je regelen op m'n werk
.
)

niet helemaal mijn ding maar wel ontzettend lol gehad! O.a. op de bananenboot enzo.
Gelukkig gingen we ook aan land om een eilandtour over Nusa Lembongan te doen, erg mooi! En verder gesnorkeld daar.
Bali Bird Park is wel een aanrader! Prachtige vogels en reptielen en ze worden goed verzorgd. Toen naar Padangbai, heel leuk kustplaatsje met Blue Lagoon. Toen terug naar poedersuiker, vond het opzich nog wel leuk daar eigenlijk.
Maar wel op en top toeristisch. En als laatste in Sanur maar dat vond ik maar saai.
, poedersuiker en Seminyak enzo zijn inderdaad wel erg toeristisch waardoor ik het minder leuk vind... Ik vind het autentieke veel leuker
(en dan heb ik hier lekker, met genoeg comfort, en K uta enzo op zo'n 10 minuten rijden
) 

Dus daar moet ik maar een keer voor terugkomen. 
Mja op een gegeven moment negeer je het gewoon of je zegt; NO!! En dan zijn ze zo weg.