Motje11 schreef:Haha, ja is goed!
En 's morgens niet dan?
nou, mijn route is nogal onvoorspelbaar. Ik moet over de A348 naar Arnhem toe, naar mijn werk en 's ochtends wil daar weleens file staan aan het eind van die snelweg bij het stoplicht bij een grote rotonde. Die file komt echter nooit op internet te staan en wordt ook nooit genoemd op de radio, terwijl als er ook maar 1km file staat, het 20 minuten vertraging kan opleveren, als niet meer.
Dus ik probeerde het te voorspellen aan de hand van het aantal files in totaal in nederland en natuurlijk het aantal files op de omliggende snelwegen. Maar ik heb al eens meegemaakt dat er 150km stond in heel NL en ook een aantal in de buurt, maar dat ik gewoon door kon rijden. Ik ben echter ook weleens 3 kwartier te laat op werk gekomen, terwijl er nergens anders in de buurt file stond. Zwaar frustrerend!
Als ik tot ongeveer 17 uur moet werken, dan staat er op de terugweg wel gegarandeerd file, maar dan op de weg met de brug vanaf arnhem zuid (kronenburg) richting diezelfde rotonde. Behalve op vrijdag, dan kan ik vaak ook zo doorrijden.