Hele mooie foto's. Ik zie wel een paar bekende plekken. Ik ben vorig jaar september geweest en CR is echt het enige land waar ik heimwee naar heb. Zou zo terug gaan.
wauw als i kdit zo zie krijg ik gewoon ongelovelijke zin om het 1e vliegtuig er naar toe te pakken, hou wel van de natuur/dieren/wandelen etc. en die wasbeer echt AAWh , en die eekhoorn kijkt echt heel gemeen zo van evil squirell mwauahahaha
Haha het eekhoorntje baalde dat ik hem stoorde tijdens het eten van zijn kokosnoot. En dat wasbeertje was heel zielig want zn schooien hielp bij ons niet haha
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-08-11 21:14
O, heel herkenbaar. Ik ben wel jaloers op jouw vlinderfoto's, zoveel pogingen gedaan maar die zijn ons niet gelukt.
Het paardrijden, was dat in Rincon de la Vieja? Ik weet zo niet meer hoe die accomodatie heet, maar ook de paarden komen me bekend voor.
Toffe foto's! Wij zijn afgelopen zomer ook naar Costa Rica geweest en het was super. Schitterende natuur, vriendelijke mensen, geweldige beestjes,...we hebben niet de gewoonte om een land twee maal te bezoeken maar hier willen we zeker nog eens heen.