Weet iemand hier eigenlijk het volgende: Ik neem mijn kussen mee, als ik deze als handbagage meeneem, is dit dan de enige handbagage die ik mee mag nemen, of mag ik nog een tas mee? (hij kan eventueel in de tas gepropt worden hoor). Of mag je die dingen helemaal niet mee? Ik vlieg met Transavia en anders moet hij in mijn koffer ofzo?
Frodo
Geplaatst: 08-08-11 12:05
Zooo wat neem je veel mee zeg! En dat voor 1 week Slaap je in een hotel? Dan hoef je je kussen en beddengoed echt niet mee, scheel veel bagage meezeulen.
Bellex
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-11 12:07
Ik loop al 2 weken te stressen dat alles wat ik mee wil nemen écht niet in mijn koffer past. Ik heb hem net voor het grootste deel ingepakt omdat het toch de hele week regent en ik die dingen dan niet nodig heb, heb ik nog een halve koffer over voor schoenen, föhn en dat soort dingen Zoals gezegd neem ik mijn eigen beddengoed gewoon mee Geen hotel, villa. En mijn kussen moet ik mee, *knip* dit is de enige waar ik op kan slapen helaas
Laatst bijgewerkt door Nadia op 03-11-17 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Op verzoek bericht aangepast